شهردار قم با اشاره به عزم شهرداری برای همراهی در ساخت کتابخانه تخصصی توسط دفتر آیت الله سیستانی گفت: با پیگیری مسئولان، مشکلات معاوضه زمین کتابخانه در بلوار پیامبر اعظم(ص) رفع شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 23 February 2021

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست استاندار و مدیران استان که با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، اظهار کرد: کتابخانه‌های تخصصی وابسته به دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی یکی از پروژه‌هایی است که اجرای آن در چند سال اخیر مورد پیگیری بسیاری قرار گرفته است.

شهردار قم افزود: در حال حاضر با پیگیری مسئولان، مشکلات معاوضه زمین کتابخانه آیت‌الله سیستانی در قم رفع شد، در این باره جلسات متعددی برگزار و قرار شد زمین به قیمت همان سال به صورت معاوضه انجام شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه در این مصوبات، زمین‌های شهرداری با راه و شهرساری معاوضه می‌شود، افزود: مجموعه مدیریت شهری تا کنون بیشترین همکاری را برای ساخت این کتابخانه داشته و آماده همکاری‌های بعد نیز هست.

وی بیان کرد: دولت تعهد کرده که معوض زمین این پروژه را به شهرداری بدهد، در مسیر رفع مشکلات، استاندار قم نامه‌ای به به وزیر نوشت، در این باره بحث‌های متفاوتی در مورد کتابخانه مطرح شد و آخرین صورت جلسه در سال ۹۵ ملاک عمل قرار داشت.

شهردار قم اظهار کرد: پیشنهاد شد این دو زمین معاوضه شود و قرار شد کاربری زمین نیز به کمیسیون ماده ۵ برود و با نظر مثبت و حسن نیت حل شود.

سقائیان‌نژاد عنوان کرد: نگهداری شهر وظیفه ما در قبال مردم است و باید در این عرصه تعامل خوبی شکل بگیرد، قطعا مانع‌تراشی‌ها و عدم همراهی مسئولان به نفع مدیریت شهری در قم نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار