معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به تکمیل عملیات عمرانی پیاده راه انقلاب، از تکمیل کامل پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 22 February 2021

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به فازبندی افتتاح پروژه‌های عمرانی در سال جاری، اظهار کرد: در طول سال جاری پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسید و تاکنون ۴ مرحله افتتاحیه در شهر قم انجام‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ابراز کرد: یکی از پروژه‌های مهم عمرانی، تقاطع سه سطحه ولی‌عصر(عج) بود که ماه گذشته عملیات آن ازجمله رمپ جهتی و محور مستقیم به همراه عملیات روسازی و عملیات تکمیلی به بهره‌برداری رسید.

حلوایی زاده با بیان اینکه این پروژه بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه عملیات عمرانی و جابه‌جایی تأسیسات منهای بخش کوچکی از تملکات در مسیر داشته است، افزود: یکی دیگر از پروژه‌ها، پیاده راه انقلاب بود که حدفاصل عمار یاسر تا سه راه ارم و به سمت ورودی حرم حضرت معصومه(س) اجرایی و تکمیل شد و مبلمان شهری و روشنایی نیز به سرانجام رسید که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله پروژه‌های مهم، رینگ میانی جمکران است که بخشی از آن در قالب ۲ کیلومتر مسیر شامل تملک، توافقات املاک، تثبیت بستر، روسازی، زیرسازی، روشنایی و برق شبکه تکمیل‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه این رینگ دوم و میانی منطقه جمکران است، عنوان کرد: کل مسیر نیز ۹۰ متری و رینگ عریضی به شمار می‌رود که در ایام نیمه شعبان ساماندهی خوبی در بحث ترافیکی به همراه دارد.

حلوایی زاده یادآور شد: در این پروژه حدفاصل خیابان امام حسن عسکری(ع) و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل و توافقات انجام شد و بخش بعدی نیز دارای دو مرحله است که قسمتی از آن از پشت روستای جمکران عبور  و به خیابان امام حسن عسکری(ع) اتصال پیدا می‌کند.

وی افزود: تملک و طراحی بخش‌هایی از خیابان ظهور در جمکران نیز در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه بنا داریم رینگ میانی جمکران را نیز به انجام برسانیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار