سومین پیروزی فردوس قم در مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باعث فرار موقت نماینده قم از منطقه خطر شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 20 February 2021

به گزارش تابناک قم، فردوس قم که امسال با تیمی جوان گام به بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران گذاشته چند بعد از سه هفته ناکامی که با دو باخت متوالی و ثبت یک تساوی در کارنامه این تیم همراه بود، در چهارمین بازی خود از دور برگشت دسته به کار بزرگی زد و صدرنشین بازی‌ها را مغلوب کرد.

نماینده فوتسال قم به شدت خطر سقوط به دسته پائین‌تر را احساس می‌کرد تا اینکه در چهارمین هفته نیم‌فصل دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال به مقاومت البرز رسید و در دیداری خانگی که البته پایان آن با جنجال و برخی حواشی نیز همراه بود، به برتری 6 بر 5 دست پیدا کرد تا از منطقه خطر جدول به شکل موقت فرار کند.

فردوس قم در این دیدار چند بار از میهمان مدعی خود عقب افتاد ولی در لحظات پایانی عقب‌ماندگی را جبران کرد و با کسب سه امتیاز این دیدار به سومین برد خود در این فصل رسید و جمع امتیازات کسب شده را به عدد 12 رساند تا به موقتا به رده چهارم جدول رده‌بندی گروه نخست صعود کند.

در جدول رده‌بندی این گروه تا پایان هفته دهم، تیم مقاومت البرز از 10 بازی با 19 امتیاز صدرنشین است، گیتی‌پسند اصفهان از 9 مسابقه با 18 امتیاز در رده دوم ایستاده، کراپ الوند از 9 دیدار این فصل با 15 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد و تیم فردوس قم با 12 امتیاز از 10 بازی در رده چهارم جای گرفته است.

فاصله تیم‌ها در پائین جدول بسیار اندک است و فردوس قم نیاز دارد که در دو بازی خارج از خانه پیش‌رو نیز بهترین نتایج را کسب کند، زیرا اهورا بهبهان با 11 امتیاز از 9 بازی در مکان پنجم ایستاده، شهروند ساری با 9 امتیاز از 9 بازی ششم است و شهید منصوری قرچک با هفت امتیاز از 10 بازی آخرین تیم جدول محسوب می‌شود.

فوتسالیست‌های تیم فردوس قم در دو بازی باقی مانده خود از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید در میهمانی تیم‌های شهید منصوری قرچک و شهروند ساری به میدان رفته و بهترین نتایج را کسب کنند، زیرا هر گونه لغزش در این دو مسابقه امکان جبران ندارد زیرا دو تیم انتهای جدول به پلی‌آف فرار از سقوط می‌روند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار