معاون سیاسی سپاه گفت: دشمن در حال حاضر روی جنگ شناختی و ادراکی تمرکز کرده و علاوه بر جنگ تحریمی و اقتصادی جنگ روانی و معرفتی را با محوریت جریان تحریف به راه انداخته است.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 17 February 2021

به گزارش تابناک قم، یدالله جوانی در نشست بصیرتی بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم که در مصلای قدس این شهر مقدس برگزار شد گفت: بدون تردید یکی از نشانه‌های برجسته عاقبت بخیری که برای سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی رقم خورد، حضور پرشور مردم کشور در تشییع پیکر پاک وی بود؛ همه دنیا به وضوح دید که در سراسر کشور و در کشورهای دیگر چه بزرگداشتی برای او به عمل آمد.

وی افزود: این شهید با کلامی برآمده از عمق جان به دوستانش نکاتی را ارائه داد که در میان آنها یکی از شئون عاقبت بخیری را نوع رابطه ما با نظام اسلامی و ولایت فقیه خوانده است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی گفت والله والله والله یکی از شئون عاقبت بخیری رابطه دلی، قلبی و حقیقی با این حکیمی(رهبر معظم انقلاب) است که سکّان انقلاب را به دست دارد.

وی گفت: آیا ما می‌توانیم با تبیین درست و جامع یک چنین فهمی را در جامعه ایجاد کنیم که افراد جامعه بدانند و یقین داشته باشند عاقبت بخیری آنان در گرو نوع رابطه ای است که با ولایت و رهبری دارند.

جوانی افزود: امروز جمهوری اسلامی مسائل داخلی و منطقه ای آن بسیار زیاد و پرشتاب شده است؛ این تأثیرگذاری و قابلیت‌های ما و از سوی دیگر تهاجمات دشمن و تأثیرپذیری ما در قالب یک نبرد همه جانبه در جریان است.

وی اظهار کرد: رویارویی حق و باطل از بدو خلقت بشر وجود داشته است و فقط مختص این عصر نیست.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: اگر بخواهیم این صحنه رویارویی و درگیری در همه عرصه‌ها را نام گذاری کنیم، می‌توان به آن جنگ ترکیبی هوشمند گفت. در این جنگ هر آنچه می‌تواند فعال گردد به عنوان سلاحی علیه طرف مقابل به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: بر اساس تجارب و تلاش‌های رزمندگان و نیروهای امنیتی و نظامی کشور، تدابیر مقام معظم رهبری و همت دانشمندان کشور گزینه نظامی از روی میز دشمن برداشته شد به همین علت به سراغ گزینه‌های جنگ شناختی و اقتصادی رفت.

جوانی بیان کرد: دشمن در حال حاضر روی جنگ شناختی و ادراکی تمرکز کرده و علاوه بر جنگ تحریمی و اقتصادی جنگ روانی و معرفتی را با محوریت جریان تحریف به راه انداخته است.

وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم که بسیج طلاب و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه و خواهران بسیجی همه باید به مقابله با جریان تحریف بپردازند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: امروز دشمن توان لشکرکشی و محاصره نظامی ندارد، اما به وسیله جنگ شناختی، تهاجم فرهنگی و مبارزه تبلیغاتی و تبیینی به تحریف مسائل و وقایع پرداخته است تا به این وسیله به اهداف شوم خود برسد.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی می گفت امروز دفاع از انقلاب و اسلام دفاع از ولی فقیه است؛ زیرا اوست که پرچم این نظام و انقلاب را در دست دارد.

جوانی گفت: ما با به تاریخ پیوستن ترامپ یک پیروزی راهبردی را بدست آوردیم؛ با مقاومت نظام اسلامی در مقابل تهدیدات وی و نرفتن مسؤولان نظام پای میز مذاکره که بر پایه رهنمود مقام معظم رهبری بود، ترامپ شکست خورد.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و به هیچ کدام از تعهدات برجامی خود عمل نکردند و ما نیز اقدام متقابل خود را به آنها نشان خواهیم داد.

وی افزود: حرف بایدن و تیمش هم در حال حاضر این است که ایران باید تمام تعهداتش در برجام را اجرایی کند و سپس آمریکا پای میز مذاکره بیاید؛ مقام معظم رهبری در پاسخ به آن‌ها فرمودند: اول باید شما تمام تعهدات برجامی خود را انجام دهید و همه تحریم‌ها برداشته شود تا ما نیز به برجام باز گردیم.

جوانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به طور کلی در مورد برجام فرمودند: اگر اجرایی شد که شد و در غیر این صورت فهم سیاسی جامعه ما رشد پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: رقابت اصلی در انتخابات سال ۱۴۰۰ بین دو گفتمان غربگرا و اهل مذاکره با غرب و گفتمان مقاومت خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار