تیم اعزامی دختران هیات ترای‌اتلون استان قم به رقابت‌های دو اتلون قهرمانی کشور در پایان رقابت با حریفان شرکت کننده در این رویداد روی سکوی سوم جای گرفت.
کد خبر: ۹۴۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 16 February 2021

به گزارش تابناک قم، ترای‌اتلون که در گذشته به نام ورزش سه‌گانه در کشورمان مطرح بود و اکنون عنوان بین‌المللی این رشته بیشتر بر سر زبان‌ها قرار دارد و ترکیبی از سه رشته دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و شنا محسوب می‌شود، یکی از رشته‌های موفق ورزشی در قم به شمار می‌رود و صفحه اختصاصی اخبار ورزش بانوان قم در فضای مجازی در جدیدترین خبر خود به رتبه سومی دختران قم در مسابقات قهرمانی کشور پرداخت. 

استان قم در این رشته ورزشی داور و مربی بین‌المللی دارد، محمدکاظم حججی رئیس هیات ترای‌اتلون قم رئیس کمیته داوران فدراسیون است و علاوه بر این قم در سطح کشور عنوان‌دار رقابت‌های لیگ و قهرمانی ترای‌اتلون (سه‌گانه) ایران محسوب می‌شود، رشته‌ای که هم در بخش بانوان و هم در قسمت آقایان در قم فعال است و دستاورد جدید آن کسب مقام سوم ایران در بخش دو‌ اتلون است.

مسابقات دواتلون قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۹ به میزبانی هیات ترای‌اتلون استان اصفهان در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید و شرکت کنندگان در حالی با یکدیگر رقابت کردند که حاصل تلاش دختران دواتلون کار استان قم کسب سکوی سومی این دوره از رقابت‌ها بود.

در مجموع 12 تیم از استان‌های مختلف ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی دواتلون دختران و بانوان ایران با یکدیگر رقابت کردند و تیم قم با ترکیب عاطفه صفایی و فائزه‌سادات عابدینی‌نژاد در رده سنی جوانان و ساجده فلسفی‌نژاد و محدثه ناطقی در رده سنی بزرگسالان در این مسابقات حضور یافت.

آیتم‌های این رقابت شامل پنج کیلومتر دوومیدانی، ۲۰ کیلومتر دوچرخه‌سواری و دو و نیم کیلومتر دوومیدانی بود و تیم اعزامی هیات ترای‌اتلون استان قم در بخش تیمی با ثبت رکورد سه دقیقه و یک ثانیه و 21 صدم ثانیه مزد تلاش و تمرینات مستمر خود را با کسب جایگاه سوم به دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار