آیت الله حسینی بوشهری گفت: رسانه ملی در خط مقدم ایجاد آرامش و فضای مناسب برای افکار عمومی در شرایط دشوار کنونی قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 15 February 2021

به گزارش تابناک قم، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح امروز در دیدار دکتر علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما که به شهر قم سفر کرده است گفت: در شرایطی که جامعه با دشواری‌های ناشی از کرونا و همچنین مسائل معیشتی مواجه است رسانه ملی نقش کلیدی را در ایجاد آرامش و امیدواری به آینده ایفا کرده است و به مردم کمک می‌کند تا با صبوری این شرایط را سپری کنند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: رسانه ملی به مثابه دانشگاه عمومی نقش بسزایی در توسعه فرهنگی و تحولات جامعه ایفا کرده است. به عنوان نمونه در شرایط کرونا شاهد بسیج همه بخش‌های این سازمان در ارائه آموزش‌ها به جامعه و در همین حال، به دوش کشیدن بار سنگین آموزش دانش‌آموزان هستیم.

او همچنین با قدردانی از عملکرد رسانه ملی در ایام کرونا و گرامیداشت یاد بیش از ۴۰ تن از همکاران صدا و سیما که بر اثر ابتلا به کرونا شهید راه خدمت شده اند، تصریح کرد: بیش از سه هزار نفر از کارکنان رسانه ملی به این ویروس منحوس مبتلا شده‌اند که نشان میدهد رسانه ملی برای کار در میدان است.

در ادامه این دیدار، آیت الله حسینی بوشهری ملاحظاتی را در خصوص تولید فیلم و سریال در رسانه ملی، چهره سازی، توجه هرچه بیشتر به مسائل دینی و شرعی در تراز انقلاب، پخش سخنرانی‌ها و مداحی‌های دقیق و صحیح از آنتن، ارزیابی مستمر از عملکرد رسانه ملی، مطالبه گری در قامت نماینده مردم و نقش آفرینی برای ایجاد اتحاد در قوای سه گانه مطرح کرد.

دکتر علی عسگری در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره علمای برجسته جامعه مدرسین به ویژه آیت‌الله یزدی، از این علما به عنوان شیرانی که در میدان، از حریم اسلام و نظام دفاع کرده‌اند یاد کرد و افزود: رسانه ملی امروز در جنگ نرم بی امان رسانه‌ای لحظه‌ای از میدان فاصله نمی‌گیرد و در تلاش دائمی‌برای مقابله با هجمه دشمن است.

او با تشریح عملکرد رسانه ملی در این نبرد بی امان تاکید کرد: در حال حاضر ۲۸۰ شبکه ماهواره‌ای به پخش برنامه برای ایران مشغول هستند که همه آن‌ها را مرتب رصد می‌کنیم و برای مقابله با آن‌ها برنامه داریم.

رئیس رسانه ملی با تاکید بر اینکه صدا و سیما برای مقابله با یأس‌پراکنی و ایجاد ناامیدی توسط رسانه‌های بیگانه برنامه ریزی‌های دقیق و گسترده‌ای دارد تصریح کرد: برای نمونه در ایام کرونا یکی از محور‌های اصلی رسانه ملی تبیین تولید و پیشرفت اقتصادی در کشور بود.

او افزود: به نمایش گذاشتن دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان و به تصویر درآوردن رونق و جهش تولید، پادزهر رسانه ملی در برابر تلاش رسانه‌های بیگانه برای ایجاد ناامیدی در جامعه بود.

دکتر علی عسگری با تاکید بر اینکه راهبرد دشمنان از بین بردن مرجعیت رسانه ملی در افکار عمومی‌بود، تصریح کرد:اما رسانه ملی توانسته مقابل این طراحی ایستادگی کند و همچنان تراز خود را در سطح انقلاب اسلامی حفظ نماید.

رئیس رسانه ملی همچنین بر آمادگی صدا و سیما برای ارائه هرگونه کمک رسانه‌ای به جامعه مدرسین تاکید و تصریح کرد: دشمن امروز از هیچ اقدامی‌برای تخریب اسلام و نظام فروگذار نمی‌کند برای همین ما باید با تمام توان در مقابل آن‌ها بایستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار