والیبالیست نوجوان قم از سوی کادر فنی تیم ملی ایران برای حضور در اردوی اماده‌سازی این تیم به منظور شرکت در پیکارهای جهانی 2021 دعوت شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 15 February 2021

به گزارش تابناک قم، در حالی که فدراسیون والیبال کشورمان در سال ۲۰۲۱ میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را بر عهده دارد، استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان برای حضور در این رویداد بزرگ زده شد و استعدادهای این رشته به اردو رفتند.

این در حالی است که رقابت‌های قهرمانی جهان از دوم تا یازدهم شهریورماه سال 1400 در ایران برگزار می‌شود و به همین منظور اردوهای انتخابی تیم والیبال نوجوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده و سرمربی این تیم، پس از تست ۱۰۰ بازیکن مستعد این رده سنی، اکنون 61 بازیکن را به اردوی جدید دعوت کرده است.

در حالی که پیش از این چهار اردوی انتخابی برگزار شده و بازیکنان نوجوان مورد بررسی قرار گرفته‌اند، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی 61 بازیکن دیگر را در اردوهای پنجم و ششم انتخابی می‌آزماید، در حالی که بین نفرات دعوت شده به این مرحله امیر ابوالفتحی از استان قم نیز حضور دارد.

گروه پنجم شامل ۳۰ بازیکن دعوت شده است که تا ۲۸ بهمن ‌ماه تمرین می‌کنند و پس از آن والیبالست‌های حاضر در گروه ششم تا اول اسفند به اردو می‌روند تا پس از ششمین اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان، بهترین‌های این رده سنی به اردوهای نهایی آماده‌سازی تیم ملی راه پیدا کنند.

در ادامه حضور نوجوانان والیبالیست کشورمان در اردوهای انتخابی تیم ملی، این بار امیرحسین ابوالفتحی از والیبالیست‌های نوجوان استان قم به اردوی انتخابی دعوت شده، در حالی که استان قم بعد از تغییر و تحولات هیات والیبال، روند رو به رشدی را در والیبال پیش گرفته و به نظر می‌رسد روزهای موفقی در این رشته پیش‌رو داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار