تیم خانه بسکتبال قم با کسب برتری قاطع مقابل مهرام تهران مجوز صعود به مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران را کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 11 February 2021

به گزارش تابناک قم، تیم متحول شده خانه بسکتبال قم در ادامه بازی‌های درخشان و نتایج موفق خود در مرحله مقدماتی فصل جاری پیکارهای لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران، یک پیروزی قاطع برابر مهرام کسب کرد و راهی مرحله پلی‌آف این مسابقات شد.

بسکتبالیست‌های تیم خانه بسکتبال قم برابر تیم مهرام تهران در آخرین بازی از دور برگشت لیگ دسته اول باشگاه های کشور با یک نمایش خیره کننده به برتری 75 بر 68 دست یافتند تا با کسب این نتیجه روند پیروزی‌های خود در مرحله گروهی این فصل را ادامه دهند.

این بازی به میزبانی مهرام برگزار شد و تیم خانه بسکتبال قم با ارائه یک بازی حساب شده چهارمین برد متوالی خود در دور برگشت را رقم زد، تیمی که توانسته بود تیم‌های خانه بسکتبال کاشان، بانی‌نو تهران و شکلّی تهران را نیز در سه بازی قبل از جدال با مهرام مغلوب خود کند.

نماینده بسکتبال استان قم که با حمایت «آریا شیمی» در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول ایران حضور یافته، در مجموع از ۱۰ مسابقه در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال ایران با ۵ برد، ۵ باخت و ۱۵  امتیاز راهی مرحله پلی‌آف لیگ امسال شد.

در پایان دیدارهای رفت و برگشت گروه سوم، تیم مدرسه بسکتبال آتشی صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی این فصل لیگ دسته اول بسکتبال شد، مهرام تهران در جایگاه دوم صعود کرد، بانی‌نو تهران سوم شد و خانه بسکتبال قم به عنوان تیم چهارم به مرحله پلی‌آف رسید.

بر اساس نتایجی که تیم‌ها در مرحله مقدماتی گروه‌های هشت‌گانه مقدماتی کسب کرده‌اند، تیم خانه بسکتبال قم در مرحله پلی‌آف رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حریف تیم خانه بسکتبال کردستان شد و به شکل رفت و برگشت با این تیم رقابت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار