نمایش «کسوف» کاری از باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم در سومین اجرای صحنه‌ای خود میزبان تماشاگران افغانستانی مقیم شهر قم و اعضای کانون ادبی کلمه بود.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 11 February 2021

به گزارش تابناک قم، نمایش «کسوف» که به مشکلات افغانستانی‌ مهاجر می‌پردازد، در سومین اجرای صحنه‌ای خود میزبان تماشاگران افغانستانی مقیم شهر قم و اعضای کانون کلمه بود. کانون کلمه کانونی ادبی‌ است که توسط افغانستانی‌های مقیم شهر قم تاسیس و اداره می‌شود و از فعالیت‌های نویسندگان و شاعران افغانستانی حمایت می‌کند.

در نمایشنامه «کسوف» که نوشته ایوب آقاخانی‌ است قانون مهاجرت زندگی ساده زوجی افغانستانی و ایرانی به نام‌های میوند و ثریا را که در نقطه مرزی زندگی می‌کنند و صاحب فرزندی هستند دچار مشکل و دستخوش تغییر کرده‌است.

این نمایش به کارگردانی جاوید هاشمی آماده اجرا شده و مهدیه محمدخانی، ابراهیم وفایی، مهدی برقعی، امیر عباس یعقوبی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «کسوف» بخش عملی دوره کارگاه‌ کارگردانی باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم است و تمامی عوامل این اثر نمایش را هنرجویان و هنرمندان این باشگاه بر عهده دارند.

این نمایش ویژه‌ اعضای باشگاه و جمعی محدودی از مدعوین به روی صحنه می‌رود و  تا 24 بهمن ماه 1399 به اجرای خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار