تیم بانوان هیات تیراندازی استان قم به روند نتایج موفق خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر زنان باشگاه‌های کشور در رشته تپانچه بادی ادامه داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 11 February 2021

به گزارش تابناک قم، مسابقات لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور در سال منتهی به المپیک توکیو با حضور چهره‌های شاخص این رشته در ترکیب تیم‌های مختلف از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و نکته مهم برای قمی‌ها شکست ناپذیری تیم تپانچه بانوان این استان است که تا پایان هفته ششم مسابقات همچنان ادامه دارد.

مسابقات هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان ایران در رشته تپانچه به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی در حالی برگزار شد که در هفته پنجم تیم زنان هیأت قم با تیم هیأت مازنداران به رقابت پرداخت و حریف خود را شکست داد، ضمن اینکه در هفته ششم با قرعه استراحت روبه‌رو شد.

در پایان مرحله فینال بخش انفرادی این هفته از مسابقات نوشین پی‌خسته عضو تیم بانوان هیات قم جایگاه سوم رده‌‌بندی را کسب کرد، در حالی که نفرات اعزامی تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قم به این رقابت‌ها زینب طوماری، مبینا آذر، نوشین پی‌خسته و خدیجه هاشمی هستند و این تیم با هدایت مجید نظامی با حریفان خود در لیگ برتر به رقابت می‌پردازد و نایب‌رئیس هیات قم یعنی مرضیه فراهانی سرپرست این تیم است.

رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور در رشته تفنگ بادی نیز برگزار می‌شود و بانوان و دختران تیرانداز قم در این رشته نیز با حریفان در حال پیکار هستند، در حالی که قم در بخش بانوان نفرات بسیار خوبی در رشته تیراندازی دارد و آینده خوبی برای این رشته توسط کارشناسان متصور می‌شود، رشته‌ای که توانسته برای نخستین‌بار در سال 2015 با درخشش سیده‌رویا صبح‌خیز یکی از نفرات حال حاضر تیم هیات قم به نخستین مدال آسیایی خود دست یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار