جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از برگزاری 11 مراسم جشن تکلیف ویژه دختران روستاهای محروم بخش قمرود خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 09 February 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ محمود داودآبادی با اشاره به اینکه کارگروه تعلیم و تربیت این قرارگاه در ایام با سعادت ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر اقدام به برگزاری جشن تکلیف برای دختران کلاس سوم ابتدایی تمامی روستاهای منطقه قمرود کرده است، اظهار کرد: در این ایام 11 برنامه در همه روستاهای منطقه برگزار شد که در اقدامی بی سابقه این مراسم در پنج روستا فقط برای یک دانش آموز دختر به عنوان تنها کسی که در آن روستا به سن تکلیف رسیده بود برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشن ها با محوریت مساجد برگزار شد تا یک خاطره بسیار خوب و شیرین از مسجد در ذهن دخترها باقی بماند و هر بار از کنار مسجد رد شدند این خاطره خوب برای آنان تداعی شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم خاطرنشان کرد: روال این قبیل برنامه ها تجمیع دانش آموزان و برگزاری یک مراسم واحد است ولی ما برای اینکه عزت نفس را در تمام دانش آموزانی که در روستاها زندگی می کنند بیش از پیش تقویت کنیم با تیم کامل در روستاها حاضر شدیم و برنامه ها را به صورت مجزا برگزار کردیم.

وی ادامه داد: با این اقدام هم خاطره ای ماندگار برای دانش آموزان خلق شده و هم خانواده و دیگر نوجوانان روستا توانستند از این برنامه های شاد و مفرح استفاده کرده و فضای با نشاطی را در این ایام پر خیر و برکت برای آنان فراهم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار