رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با تاکید بر نقش حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: حوزه باید اتاق فکر انقلاب و صف محکمی در مقابل ضد انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 08 February 2021

 به گزارش تابناک قم، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی طی سخنانی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: یکی از این قیام‌های الهی، انقلاب اسلامی مبارکی است که بحمدالله ما در دوران عمر خود موفق به درک آن شدیم.

وی ادامه داد: واقعا این را از عنایات خاص خدا به خودمان بدانیم که زمان عمر ما زمان انقلاب است، حالا اگر ما قبل از این انقلاب بودیم و از دنیا رفته بودیم چه می‌شد؟ این انقلاب تجلی خاصی از خدای تبارک و تعالی بر این ملت و کشور و حوزه‌های علمیه است.

عضو جامعه مدرسین گفت: حوزه باید برای همیشه اتاق فکر انقلاب باشد، نباید در یک گوشه‌ای از قم یا تهران عده‌ای خود را مالک و صاحب انقلاب بدانند همه مردم صاحب انقلاب هستند، همه حوزه صاحب انقلاب است هیچ کس، حتی روحانیت نیز حق ندارد که فقط خودش را صاحب انقلاب بداند.

آیت الله فاضل ادامه داد: این اشتباه بسیار بزرگی است، حوزه باید اتاق فکر انقلاب و صف محکمی در مقابل ضد انقلاب باشد این انقلاب، یک نفحه الهی است که به برکت مجاهدت‌های امام و مجاهدان انقلاب و شهیدان بر این مردم فداکار دمیده شده است.

وی تصریح کرد: این حوزه انقلابی است، حال یک کسی فریاد بیشتری و دیگری کمتر می‌زند، نمی‌توان گفت کسی که بیشتر شعار می‌دهد انقلابی ‌تر از کسی است که فریاد کمتری می‌زند، او شاید با فکرش، با تاملش حرکتی انجام بدهد که هزاران مرتبه تاثیرش بیشتر از سروصدای دیگران باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار