تیم فوتبال سوهان محمد قم با قبول باخت خانگی در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از این تورنمنت مهم کنار رفت.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 07 February 2021

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال سوهان محمد قم بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل تیم ارمک کیش در مرحله نخست بازی‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در مرحله دوم میزبان تیم داماش تهران شد و در پایان این مسابقه با نتیجه دو بر یک مغلوب شد تا از گردونه رقابت‌ها کنار برود.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا که امسال نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز به شمار می‌روند، در مسابقه خانگی از مرحله دوم جام حذفی فوتبال ایران در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر داماش تهران به میدان رفتند.

نماینده فوتبال قم در این مسابقه، نمایش قابل قبولی داشت و بازی‌ بسیار خوبی برابر حریف تهرانی خود ارائه کرد اما برخی اشتباهات در کارهای دفاعی تمام تدابیر این تیم را به هم زد، یک اشتباه در نیمه نخست منجر به برتری یک بر صفر داماش تهران شد و یک اشتباه دیگر در نیمه دوم گل دوم حریف را به دنبال داشت.

در روزی که داور مسابقه می‌توانست کمی با تیم سوهان محمد قم مهربان‌تر باشد و چند اتفاق ویژه درون محوطه جریمه داماش را به سود تیم سوهان محمد سوت بزند، تنها یک بار در دقیقه 85 پنالتی به نفع نماینده فوتبال قم اعلام شد و حمیدرضا پاکیزه این توپ را به گل تبدیل کرد اما برای جلوگیری از باخت در این دیدار کافی نبود و بدین‌ترتیب نماینده فوتبال قم با باخت دو بر یک برابر میهمان خود داماش تهران از جام حذفی فوتبال ایران کنار رفت.

تیم فوتبال سوهان محمد قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از چهار بازی خود دو برد و دو باخت در کارنامه دارد و روز پنجشنبه هفته جاری در پنجمین بازی این فصل در میهمانی تیم فوتبال شاهین تهران به میدان خواهد رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار