فرماندار قم گفت: در دو سال اخیر، 173 میلیارد تومان توسط شهرداری قم و 21 میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی برای توسعه محلات محروم قم هزینه شده است.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 07 February 2021

یه گزارش تابناک قم، مرتضی حیدری با اشاره به وظیفه فرمانداری قم در امر هم افزایی دستگاه های اجرایی شهرستان اظهار کرد: فرمانداری قم با تشکیل کمیته های تخصصی مانند کمیته برنامه ریزی و کمیته اشتغال  و سرمایه گذاری شهرستان و همچنین توزیع بودجه های مصوّب، تلاش داشته ایم تا اداره شهرستان قم را با تسهیل امور و رفع موانع سرمایه گذاری به نقاط امیدوارکننده ای برساند.

وی افزود: طرح افزایش نواحی صنعتی قم از 4 به 7 ناحیه و همچنین توسعه اراضی این نواحی از 90 به 184 هکتار از جمله برنامه های انجام شده در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قم بوده است.

فرماندار قم سپس به تشکیل 26 صندوق خُرد محلی برای توسعه اشتغال در سطح روستاهای استان و همچنین تشکیل شورای توسعه محلات محروم شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در دو سال اخیر، 173 میلیارد تومان توسط شهرداری قم و 21 میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی برای توسعه محلات محروم قم هزینه شده است.

حیدری توجه ویژه به مدیریت کرونا در قم را از دیگر برنامه های در دست اقدام فرمانداری عنوان و اضافه کرد: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله طرح هایی بوده است که فرمانداری آن ها را بر عهده داشته و توانسته با همیاری همه مسؤولان استان و همچنین همراهی مردم عزیز استان، آن ها را به نتایج خوب و قابل قبولی برساند.

فرماندار قم در ادامه به رتبه بیست و نهم استان قم در موضوع مبارزه با کرونا و در بین 31 استان کشور اشاره و اذعان کرد: این رتبه خوب، نشانه ای از ولایتمداری مردم عزیز قم و البته زحمات مسؤولان و همراهی مردم با این مسؤولان است.

وی ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و همچنین ساماندهی امور اعتیاد و معضلات اجتماعی را از دیگر برنامه های در دست اقدام فرمانداری خواند و گفت: بهداشت عمومی روستاهای استان در کنار اجرای طرح هادی در روستاها از دیگر برنامه هایی است که همچنان توسط خدمتگزاران مردم در فرمانداری قم پیگیری می شود.

حیدری در پایان سخنان خود تصریح کرد: تردیدی نیست که انقلاب اسلامی همچنان پُرشور و با انگیزه فراوان و با وجود همه مشکلات و فشارهای وارد آمده به ملت ایران از سوی دشمنان، با صلابت به راه خود ادامه می دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار