بسکتبالیست‌های تیم خانه بسکتبال قم با کسب دو پیروزی دلچسب موقعیت خود را در جدول رده‌بندی گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال بهبود بخشیدند.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 07 February 2021

به گزارش تابناک قم، تیم خانه بسکتبال قم هر اندازه در دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور دور از انتظار عمل کرد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، اما در دور برگشت نتایج موفقی کسب کرده و اکنون یکی از شانس‌های حضور در پلی‌آف است.

نماینده بسکتبال قم در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال ایران در سالن شهید محمود رضائیان قم میزبان پنج رقیب خود از گروه سوم این مرحله بود که در چهار بازی به آنها باخت و تنها یک برد کسب کرد تا از 10 امتیاز تنها 6 امتیاز کسب کند ولی در بازی‌های دور برگشت تا کنون از سه بازی پنج امتیاز گرفته است.

تیم خانه بسکتبال قم بعد از باخت در روز نخست بازی‌ها برابر تیم مدرسه بسکتبال آتشی، دو بازی متوالی از دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی این فصل لیگ دسته اول بسکتبال ایران را با نتایج بسیار خوب و کسب برتری مقابل تیم‌های شکلّی تهران و بانی‌نو تهران به پایان رساند.

نماینده بسکتبال قم ابتدا با حساب 86 بر 61 به تیم مدرسه بسکتبال آتشی نتیجه را واگذار کرد اما در مسابقه دوم توانست با نتیجه 65 بر 53 تیم شکلّی تهران را مغلوب کند و با روحیه‌ای که از این برد ارزشمند به دست آورد رقابت سوم خود برابر تیم بانی‌نو تهران را نیز با برتری 82 بر 81 پشت‌سر گذاشت.

نماینده بسکتبال استان قم دو بازی دیگر از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌ها پیش‌‌رو دارد و به ترتیب باید امروز و فردا با تیم‌های خانه بسکتبال کاشان و مهرام تهران روبه‌رو شود، در شرایطی که دیدارهای دور برگشت از گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر قدس برگزار می‌شود و تیم خانه بسکتبال قم با حمایت «آریا شیمی» در این دوره از مسابقات با حریفان خود رقابت می‌کند، در حالی که از هر گروه چهار تیم راهی پلی‌آف می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار