نامه‌ای مهّم برای باغ سالاریه
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در نامه‌ای آمادگی مجدد شهرداری را برای درختکاری، ساماندهی و احیا درختان باغ سالاریه اعلام کرد. شهرداری قم توپ را به زمین دانشگاه امام صادق(ع) انداخت.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶ 03 February 2021

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه امام صادق(ع) پیشنهاد مجدد این سازمان برای احیا و ساماندهی و درختکاری باغ سالاریه را اعلام کرد.

در نامه مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خطاب به مالک باغ سالاریه آمده است: با عنایت به اینکه باغ سالاریه به لحاظ پیشینیه تاریخی و فرهنگی خود از سنوات گذشته، موردتوجه اذهان عموم شهروندان و مردم شریف شهر قم است، پس به این جهت و به سبب تاثیر بسزایی که در بهبودمحیط زیست شهری دارد، پروژه احیاء، نگهداری و مراقبت از این گنجینه ارزشمند برای شهر مقدس قم حائز اهمیت فوق‌العاده‌ای است که قطعا این موضوع با سیاست‌هاو راهبردهای اصولی آن دانشگاه که همانا خدمت‌رسانی به اهالی شهرکریمه اهل بیت(س) و توسعه فرهنگی و دینی و مذهبی این شهر بوده، همخوانی و مطابقت دارد.

در این نامه تصریح شده است: به همین منظور مزین به نام مقدس حضرت امام صادق(ع) و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به امر محیط زیست و نگهداری و توسعه فضای سبز، این سازمان و شهرداری قم آمادگی خود را در راستای اجرای عملیات درختکاری، احیا و ساماندهی و مضافا مقابله با آفات و امراض گیاهی درختان آن مجموعه و مساعدت به آن مدیریت در امور مربوط به نگهداری باغ مذکور اعلام داشته و امید توفیق در این زمینه را از خداوند متعال مسالت داریم. لذا خواهشمندی در این خصوص هماهنگی لازم را به عمل آورید.

پیشنهاد مجدد شهرداری قم برای احیاء باغ سالاریه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار