آبی بودن شرایط قم سبب افزایش برخی سفرها به استان شده و احتمال می دهیم که در سال جدید نیز شاهد افزایش ترددها به قم باشیم. بنابراین باید تمهیدات لازم در این باره هم در ستاد استانی و هم در ستاد ملی مبارزه با کرونا اندیشیده شود تا نگرانی ها از شیوع موج چهارم بیماری کووید19 به حداقل برسد.
کد خبر: ۹۳۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۲ 31 January 2021

به گزارش تابناک قم، استاندار قم با ابراز نگرانی از افزایش سفرها به استان گفت: مناسبت های روزهای آینده إعمال برخی شیوه نامه های جدید را ضروری خواهد کرد.

بهرام سرمست پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و همچنین سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن بیان کرد: نگرانی از شیوع موج چهارم بیماری کرونا در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شد.

وی افزود: بر این اساس، چارچوب هایی برای مدیریت مناسبت های پیشِ رو مانند نوروز مصوّب شد که شیوه نامه های مربوط به آن در روزهای آینده ابلاغ می شود.

استاندار قم موضوع واکسن کووید19 را یکی دیگر از موضوعات نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام و اضافه کرد: در این نشست مصوب شد تا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر حمایت از تولید واکسن ایرانی، خرید واکسن خارجی را نیز با رعایت شرایطی در دستور کار داشته باشد.

سرمست همچنین قم را به عنوان یک شهر زیارتی و گردشگری، مقصد بسیاری از زائران و مسافران معرفی کرد و گفت: آبی بودن شرایط قم سبب افزایش برخی سفرها به استان شده و احتمال می دهیم که در سال جدید نیز شاهد افزایش ترددها به قم باشیم.

وی ادامه داد: بنابراین باید تمهیدات لازم در این باره هم در ستاد استانی و هم در ستاد ملی مبارزه با کرونا اندیشیده شود تا نگرانی ها از شیوع موج چهارم بیماری کووید19 به حداقل برسد.

استاندار قم در پایان تأکید کرد: تمهیدات لازم و هر نوع شیوه نامه به گونه ای خواهد بود که هم حمایت از کسب و کارها بویژه بخش خدمات، گردشگری و زیارتی و هم پیشگیری از شیوع موج چهارم کرونا مدّ نظر قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار