بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از امروز با رقابت 6 تیم حاضر در گروه دوم مقدماتی به میزبانی قم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 26 January 2021

به گزارش تابناک قم، در بازی‌های فصل 1399 لیگ برتر فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های ایران 12 تیم حضور دارند که در دو گروه 6 تیمی قرار گرفته و بازی‌های خود را از امروز آغاز می‌کنند، لیگی که استعدادهای فوتسال قم با عضویت در تیم فردوس وارد آن می‌شوند.

با برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال امید کشور، در گروه نخست این رقابت‌ها به میزبانی اصفهان، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، استعدادهای درخشان مشهد، مقاومت تهران، طاها تنکابن، پرسپولیس خوزستان و استرآباد گرگان برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد رقابت خواهند کرد.

در گروه دوم نیز که میزبانی آن به تیم فوتسال فردوس قم سپرده شده، تیم‌های فردوس قم، شهروند ساری، اهورا بهبهان، فرش‌آراء مشهد، کیا پارس رشت و مس سونگون ورزقان به میدان می‌روند، گروهی که بازی‌های آن از امروز سه‌شنبه هفتم بهمن ماه در سالن شهید جعفر حیدریان قم آغاز می‌شود.

باشگاه فردوس قم که تیم رده سنی بزرگسالان آن در لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز متشکل از بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتسال قم است، با حمایت از استعدادها و نخبه‌های رده سنی امید، تیمی آماده و جنگنده را مهیای دوره جدید لیگ برتر امیدهای ایران کرده و امیدوار است در فصل جاری به قهرمانی دست یابد.

فوتسالیست‌های تیم امید فردوس قم نخستین بازی خود را از ساعت 17 امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برابر تیم فوتسال کیا پارس رشت انجام می‌دهند، در حالی که این بازی‌ها به دلیل شرایط کرونا بدون حضور تماشاگران به انجام می‌رسد.

برنامه بازی‌های فردوس قم:

سه‌شنبه 7 بهمن: فردوس قم – کیا پارس رشت

چهارشنبه 8 بهمن: فردوس قم – فرش آراء مشهد

پنجشنبه 9 بهمن: فردوس قم – مس سونگون ورزقان

جمعه 10 بهمن: فردوس قم – شهروند ساری

شنبه 11 بهمن: فردوس قم – اهورا بهبهان

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار