رئیس هیات والیبال استان قم از دعوت والیبالیست جوان قمی به اردوی آماده‌سازی و تمرینات تمی ملی والیبال ساحلی کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 25 January 2021

به گزارش تابناک قم، محمدمهدی حلوایی اظهار کرد: کمیته ساحلی فدراسیون والیبال تعداد 27 والیبالیست را به اردوی آماده‌سازی تیم‌های زیر 19 سال و بزرگسالان دعوت کرده که در بین آنها نام علیرضا طالب‌بخشایش والیبالیست خوش‌آتیه استان قم نیز به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این دو تیم از اول بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن به میزبانی بندر خمیر در استان هرمزگان ادامه دارد، در حالی که نماینده والیبال قم که یکی از استعدادهای این رشته است در اردوی تیم ملی زیر 19 سال والیبال ساحلی حضور دارد.

رئیس هیات والیبال استان قم اضافه کرد: در این اردو نفراتی از استان‌های مازندران، هرمزگان، گلستان، آذربایجان‌غربی، تهران، گیلان، اصفهان، خراسان‌شمالی و قم حضور دارند تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر مازیار هوشمند، آرش رامسری و حامد نژداغی انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی زیر 19 سال والیبال ساحلی کشورمان، افزود: ابوالحسن خاکی‌‌زاده از هرمزگان، امیررضا زمانی، میلاد رضایی و علی قربان‌پسندی از مازندران، آرمین کمی و محراب علیزاده از گلستان، امید حسنی‌قراحسنلو از آذربایجان‌غربی، سیدعلی طالب‌‌زاده و امیرحسام یوزباشی به همراه محمدصدرا جاودانی از تهران، هومن عابدی‌‌بالا از گیلان، احمدرضا صالح‌علیان از اصفهان، عادل عاملی‌برجی از خراسان‌شمالی و علیرضا طالب‌بخشایش از قم نفرات حاضر در این اردو هستند.

وی در پایان از تلاش هیات والیبال قم برای تقویت والیبال ساحلی خبر داد و افزود: زمین اختصاصی والیبال ساحلی یکی از کاستی‌های این رشته است که در صدد هستیم در ارتباط با دستگاه‌های دولتی و خصوصی با بهره‌گیری این کمبود را برطرف کنیم، ضمن اینکه با حمایت اداره کل ورزش و جوانان در سال گذشته زمین ساحلی مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم در منطقه پردیسان قم را راه‌اندازی کردیم که با تعویض ماسه آن، به زودی زمین خوبی در اختیار والیبالیست‌های ساحلی قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار