تیم فوتبال سوهان محمد قم در نخستین مسابقه خود از دوره جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ارمک‌ کیش به میدان می‌رود.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 24 January 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های مرحله نخست از دوره جدید جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از روز یکشنبه پنجم بهمن ماه آغاز می‌شود و تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی وارد کارزار سخت این جام پرهیجان و جذاب می‌شوند.

جام حذفی فوتبال نزدیک‌ترین مسیر برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود، جامی که در آن از قهرمان استان‌ها تا قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد و شرایط برای تمام تیم‌ها به منظور کسب این دستاورد بزرگ کاملا برابر و یکسان است.

یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات فصل 1400 – 1399 جام حذفی فوتبال ایران، سوهان محمد است که نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز محسوب می‌شود، تیمی که از سوی هیات فوتبال قم به عنوان قهرمان استان به مسوولان برگزاری جام حذفی معرفی شده است.

در یکی از بازی‌های روز نخست مرحله آغازین جام حذفی فوتبال کشور، از ساعت 14 عصر روز یکشنبه پنجم بهمن ماه تیم سوهان محمد قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) برابر ارمک کیش به میدان می‌رود، مسابقه‌ای که حذفی است و صد در صد باید یک تیم برنده در وقت‌های عادی، وقت اضافه یا ضربات پنالتی داشته باشد.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا در تیم فوتبال سوهان محمد قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ آزادگان تا کنون سه بازی انجام داده‌ و سه امتیاز حاصل از یک پیروزی و دو باخت مقابل حریفان خود کسب کرده‌اند، تیمی که توانسته سولدوز نقده را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد اما با نتایجی مشابه به تیم‌های شهرداری فریدونکنار و ستارگان سیمرغ البرز باخته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار