استاندار قم شیب فعلی نزولی شیوع کرونا در قم را کُندتر از گذشته دانست و بر ضرورت همراهی مردم با شیوه نامه های بهداشتی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 24 January 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست با اشاره به نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: در این نشست گزارشی از وضعیت کشورهای جهان در موضوع شیوع کرونا ارائه و مشخص شد که موج جدید و شدید شیوع این بیماری در کشورهای اروپایی و آمریکایی آغاز شده است.

وی افزود: همچنین گزارش ها از سراسر کشور نیز نشان می دهد در روزهای اخیر و در برخی از استان ها، شاهد افزایش نسبی مراجعان به مراکز درمانی و همچنین افزایش بستری شدگان کرونایی هستیم.

استاندار قم در ادامه هرگونه سهل پنداری و عادی انگاری کرونا را توسط مردم خطرناک عنوان کرد و گفت: بدیهی است این عادی انگاری می تواند کشور و استان قم را با بحران جدیدی مواجه کند.

سرمست یادآور شد: گزارش های دانشگاه علوم پزشکی درباره قم نیز بیانگر کُند شدن شیب نزولی شیوع کرونا در استان است و از این رو ضرورت همراهی مردم با شیوه نامه های بهداشتی و برای جلوگیری از موج جدید کووید19 احساس می شود.

وی ضمن قدردانی از همراهی های مردم فهیم استان با سیاست ها و برنامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در چند ماه گذشته تصریح کرد: مردم باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند تا ضمن حفظ روند نزولی شیوع کرونا، از إعمال محدودیت هایی که می تواند به اقتصاد و معیشت مردم آسیب بزند جلوگیری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار