پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد ایران با شکست میزبان و پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی در دو سالن ورزشی قم آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 23 January 2021

به گزارش تابناک قم، در مجموع 21 تیم از استان‌های مختلف در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد ایران حضور یافته‌اند، رقابت‌هایی که به میزبانی هیات هندبال استان قم و با عنوان یادواره 6090 شهید این استان و 320 شهید ورزشکار قم به انجام می‌رسد.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های پاسارگاد شهرکرد، شهدای پاکدشت، هیات زنجان، هیات بیجار و شهر سبز مهاجران رقابت می‌کنند، بازی‌های گروه دوم با حضور تیم‌های شهرداری جهرم، درخشان کویر گرمسار، آکادمی اندیشه شهرکرد، فرازبام خائیز دهدشت و ملاثانی باوی برگزار می‌شود.

در گروه سوم تیم‌های میعاد دشتستان، ثامن‌الحجج اراک، قصر نشاط بهبهان، فولاد سپاهان اصفهان و پاس ناجای قم به میدان رفته‌اند و در مسابقات گروه چهارم تیم‌های کات شاهرود، ذغال‌سنگ طبس، هیات تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، بیرثانیه ارومیه و تبسم پاسارگاد برای کسب مجوز صعود مسابقه می‌دهند.

در حالی که بازی‌ها در دو سالن ورزشی شهید جعفر حیدریان و شهدای دروازه ری قم برگزار می‌‌شود، اتفاق ویژه بازی‌هایی که تا کنون به انجام رسیده، شکست تیم هندبال پاس ناجای قم در نخستین مسابقه خود بود که در جدال با تیم قصر نشاط بهبهان با نتیجه 28 بر 21 مغلوب شد.

نتایج بازی‌های روز نخست:

بیجار ۲۲ -  پاسارگاد 24

زنجان ۱۸ - شهدای پاکدشت ۲۳

فرازبام دهدشت ۲۰ - شهرداری جهرم ۲۰

درخشان کویر گرمسار ۲۹ - اندیشه  شهرکرد ۲3

 تبسم پاسارگاد ۲۹ - کات شاهرود ۳۱

فولاد سپاهان ۳۲ - میعاد دشتستان ۱۸

بیرثانیه ارومیه۳۴ - زغال سنگ طبس ۱۵

 پرسپولیس بهبهان۲۲ -  ثامن الحجج اراک ۱۹

نتایج بازی‌های روز دوم:

اندیشه شهرکرد 25 - ملاثانی باوی 23

شهدا پاکدشت 18 - پاسارگاد شهر کرد 19

زنجان 19 - شهر سبز مهاجران 20

شهرداری جهرم ۲۳ - درخشان کویر گرمسار۲۲

بیرثانیه ارومیه 26 - کات شاهرود 23

ذوب‌آهن 25 - تبسم پاسارگاد 15

هیات تبریز 19 – ذغال‌سنگ طبس 16

قصرنشاط بهبهان 28 - پاس قم 21

ثامن الحجج اراک 16 - میعاد دشستان 26

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار