تیم فوتبال امید سوهان محمد قم در نخستین مسابقه خود از دوره جدید بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به پیروزی رسید.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 23 January 2021

به گزارش تابناک قم، فوتبال قم از دوران حضور باشگاه صبا با نام تیم صبای قم در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول امیدهای ایران نماینده داشته و اکنون همان تیم با تغییر نام به سوهان محمد در رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ دسته اول امیدهای ایران حضور دارد.

البته این تیم در سال 1398 با نام مهام‌پلیمر در بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور حاضر شد و از قضا نتایج بسیار خوبی در مرحله مقدماتی کسب کرد و یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی بازی‌ها نیز بود اما در تلاش برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر متوقف شد و سهمیه قم را در این رقابت‌ها حفظ کرد.

بعد از اینکه مهام‌پلیمر برای ادامه فعالیت در تیم امید تمایلی نشان نداد، این تیم با نام سوهان محمد قم در مسابقات لیگ دسته اول امیدهای ایران حضور یافته و در نخستین مسابقه خود که میزبان تیم پاد ساری بود با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد تا شروع موفقی در این مسابقات داشته باشد.

هدایت تیم فوتبال امید سوهان محمد قم را یکی از مربیان شناخته شده و با دانش فوتبال قم یعنی علی شریفی بر عهده دارد و این تیم در نخستین مسابقه خود با گل‌هایی که علی سلیمانی و علی سعیدی وارد دروازه پاد ساری کردند، سه امتیاز شیرین به دست آورد تا ظرفیت بالای فوتبال قم را نشان دهد.

تیم فوتبال سوهان محمد قم که جمعی از بهترین‌های رده سنی امید را در ترکیب خود دارد، در دومین مسابقه از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور باید روز چهارشنبه هفته جاری یعنی هشتم بهمن ماه در قم به مصاف تیم امید رایکا بابل برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار