تیم فوتسال فردوس قم در نخستین مسابقه خود از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم کراپ الوند خواهد رفت.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 23 January 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران از روز یکشنبه پنجم بهمن ماه آغاز می‌شود و 14 تیم لیگ برتری برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد و همچنین فرار از خطر سقوط بار دیگر رقابت جذاب خود را از سر می‌گیرند.

فردوس قم که در هفته نخست بازی‌های این دوره میزبان تیم کراپ الوند بود و با تساوی سه بر سه میهمان قدرتمند خود را متوقف کرد، در نخستین بازی دور برگشت باید از ساعت 15 روز یکشنبه پنجم بهمن ماه در سالن اختصاصی تیم حریف به میدان برود، مسابقه‌ای که کسب امتیاز از آن برای نماینده قم اهمیت زیادی دارد.

در جدول رده‌بندی گروه نخست از مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان دور رفت، تیم مقاومت البرز شگفتی‌ساز این فصل با کسب 13 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، تیم گیتی‌پسند اصفهان با 11 امتیاز سوم است و تیم‌های کراپ الوند و فردوس قم با هشت امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای دارند.

همچنین سه تیم 6 امتیازی شامل شهروند ساری، شهید منصوری قرچک و اهورا بهبهان در رده‌های پنجم تا هفتم این گروه قرار گرفته‌اند، در حالی که تیم فردوس قم از 6 بازی خود دو پیروزی، دو تساوی و دو باخت در کارنامه دارد، 15 گل زده، 15 گل دریافت کرده و تفاضل گل نماینده قم صفر است.

تیم فردوس قم در بازی‌های خانگی این فصل تا کنون تیم اهورا بهبهان را با نتیجه 4 بر 1 و تیم شهروند ساری را با حساب 3 بر 1 در سالن شهید حیدریان قم شکست داده، با کراپ الوند به تساوی 3 بر 3 رسیده و به تیم شهید منصوری قرچک نیز با نتیجه 4 بر 1 نتیجه را واگذار کرده است.

البته شاگردان حسین صبوری در تیم فردوس قم دو بازی خارج از خانه نیز داشته‌اند که ابتدا در اصفهان تیم مطرح و مدعی گیتی‌پسند را با تمام ستاره‌هایش با تساوی 3 بر 3 متوقف کرده‌اند ولی در میهمانی تیم صدرنشین گروه یعنی مقاومت البرز با نتیجه سه بر صفر شکست خورده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار