جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای تحریم آستان قدس رضوی را اهانتی آشکار و تعرضی خصمانه به ارزش‌های دینی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 21 January 2021

به گزارش تابناک قم، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی به این شرح است:آستان قدس رضوی از نهاد‌های موثر در ترویج معنویت و از عناصر هویت‌بخش ما در فرهنگ دینی است و تحریم آن نشان داد که آستان قدس یک مجموعه فعال، تاثیرگذار و قدرت‌آفرین است.

 رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا در پایان دوره سیاه حاکمیتش، هنوز هم کینه و خشم خود را آشکار می‌کند و این یعنی دشمنی استکبار با ما، م داوم و همه‌جانبه است.

قدرت نرم فرهنگی و معنوی ما همانند دیگر توانمندی‌های ما برای استکبار آزاردهنده و غیرقابل‌تحمل است؛ آستان مقدس رضوی یکی از مولفه‌های قدرت در نظام اسلامی است و حضور موثر و فعال ملی و بین‌المللی آن خشم خفاشان را برانگیخته است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن همه تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت ایران اعمال شده است اعلام می‌دارد: آستان قدس رضوی ملجا و پناه موحدان است و دل‌های بسیاری متوجه این حریم قدسی است.

 اقدام به تحریم این آستان آسمانی، بی‌شک اهانت به همه ادیان و ارزش‌های الهی و اقدامی جاهلانه و معنویت ستیزانه است.

تحریم آستان قدس رضوی افتخاری بر افتخارات این آستان مقدس و نمایانگر تاثیرگذاری مذهبی و ایمانی این آستان نورانی در جهان اسلام است.

 مواجهه و رویارویی ما با آمریکا، مبارزه با ظلم و فساد و بخشی از جدال پایان‌ناپذیر حق و باطل است؛ تهدید و تحریم در راهی که ملت ما برگزیده است، اثر ندارد و مردم مقاوم ما را به عقب‌نشینی وادار نخواهد کرد.

مقاومت و ایستادگی ما، یک مقاومت فعال و پیش‌رونده است و اراده و قوت ایمان ما، تیغ تیز تحریم را کند و ناکارآمد کرده است. نورانیت قدسی آستان قدس رضوی با خاک‌پاشی دشمنان، غبارآلود نخواهد شد و حقیقت تابناک معنویت، درخشان و پرفروغ باقی خواهد ماند.

دولت بحران زده و ناکام ترامپ درآخرین روز‌های عمر خود نیز دست از سیاست شکست خورده همیشگی خود برنداشت و به تازگی ۱۶ نهاد ایرانی از جمله شرکت‌هایی وابسته به آستان قدس رضوی را در لیست تحریم خود قرار داد که با محکومیت شدید جمهوری اسلامی ایران روبرو شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار