12 تنیسور به نمایندگی از استان قم در دوره جدید مسابقات جام حذفی تنیس کشور با حریفان خود برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 21 January 2021

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های جام حذفی تنیس هر ساله طبق برنامه‌ریزی فدراسیون این رشته با حضور چهره‌های مستعد و نخبه رده‌های سنی پایه در کنار تنیسورهای قدیمی و با تجربه استان‌های مختلف برگزار می‌شود و یکی از بزرگترین تورنمنت‌های داخلی این رشته به شمار می‌رود.

قم نیز به عنوان یکی از استان‌های مستعد در تنیس ایران، با برخورداری از مربیان مجرّب و با دانش که نخبه‌های این رشته را از رده‌های سنی پایه پرورش می‌دهند، همواره در سطح اول تنیس کشور حضور پررنگی داشته و به ویژه در رده‌های پایه دارای عناوین برتر تنیس ایران است.

با توجه به اعلام برنامه مسابقات سال 1399 جام حذفی تنیس ایران، از استان قم نیز 12 تنیسور در قالب سه  تیم راهی این مسابقات می‌شوند، در حالی که رقابت‌های جام حذفی طبق برنامه‌ریزی فدراسیون از دهم بهمن ماه به میزبانی استان هرمزگان در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

در این مسابقات دو تیم به نمایندگی از هیات تنیس قم به میدان می‌روند که اعضای آن شامل سینا یوسف‌زاده، امیرعلی بی‌طرف، صدرا وزیری، طاها وزیری، مهدی آدابی و محمد عیوضی است، ضمن اینکه تیم دیگر با حامی مالی و ترکیب علی سیفی، مهدی رضایی، امین موسوی، علی یزدانی، محمد عزیزی و آرش عارفی برابر رقبا قرار می‌گیرند.

تنیسورهای تیم هیات قم با هدایت سیدمقتدا خاتمی مربی با تجربه و شناخته شده تنیس قم که سابقه مربیگری در تیم ملی تنیس جوانان را دارد و بازیکنان زیادی را به تنیس کشور معرفی کرده، به مصاف حریفان می‌روند، در حالی که هدایت تیم دیگر قم را که از حامی مالی برخوردار است، محمد خاتمی بر عهده دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار