مدیرکل هواشناسی استان قم بهمن ماه را برای این استان ماهی کم بارش و اسفند ماه را ماهی پُربارش عنوان کرد و از وزش شدید باد از عصر روز پنج شنبه دوم بهمن ماه در قم خبر داد. خوشبختانه بر اساس پیش بینی ها، شاهد بارش های خوبی در استان و در کشور در اسفند ماه سال جاری خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱ 21 January 2021

به گزارش تابناک قم، مهران حیدری در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به دی ماه خشک قم بیان داشت: البته قم در دی ماه همچنان 30 درصد نسبت به وضعیت میانگین کشور در بارش ها پیش بود.

وی افزود: پیش بینی های برای بهمن ماه نشان می دهد امواج به بارش های زیاد در استان منجر نمی شود.

مدیرکل هواشناسی استان قم همچنین اظهار کرد: سامانه بارشی از امشب، استان را تحت تأثیر قرار می دهد و البته از عصر روز پنج شنبه، دوم بهمن ماه هم بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان شاهد وزش محسوس باد خواهیم بود.

حیدری با بیان این که این سامانه بارشی به کاهش تا ده درجه ای دما می انجامد تصریح کرد: نقشه های هواشناسی، بارش های قابل ملاحظه ای را تا دو هفته آینده در سطح استان پیش بینی نمی کند.

وی خاطر نشان کرد: این نقشه های همچنین از کاهش بارش در بهمن ماه کمتر از مقدار هر سال حکایت دارد.

مدیرکل هواشناسی استان قم همچنین اضافه کرد: خوشبختانه بر اساس پیش بینی ها، شاهد بارش های خوبی در استان و در کشور در اسفند ماه سال جاری خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار