معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور به قم سفر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 20 January 2021

به گزارش تابناک قم، غلامرضا پناه در سفر روز چهارشنبه به استان قم به دیدار آیت الله شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران رفت.

آیت الله شهرستانی در این دیدار با تاکید بر تقویت صنایع بسته بندی و فراوری میوه جات و مواد خام موجود در کشور عنوان کرد: بسیاری از مواد خام موجود در کشور با قیمت اندک صادر می‌شوند و پس از فراوری در کشور های دیگر با قیمت بسیار بالاتر به ایران برمی‌گردند.

وی افزود: ایران باید در این زمینه خود را تقویت کند تا بازارهای کشور های همسایه را در دست بگیرد.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران ادامه داد: بهترین متخصصین را در ایران داریم پ باید از آن‌ها استفاده کنیم، کشور نیاز به همدلی دارد و مشکلات موجود را باید با همدلی و همیاری برطرف کنیم.

وی افزود: نباید بگذاریم فرصتها از دست برود، باید همانند اول انقلاب به صورت جهادی و انقلابی حرکت کنیم.

آیت الله شهرستانی خطاب به معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: شما در این جایگاه بزرگ می‌توانید گام‌های بزرگی در جهت اشتغال زایی و رفع مشکلات مردم بردارید و تا زمانی که در این منصب هستید از آن استفاده کنید که این منصب ها گذراست و همیشگی نیست.

غلامرضا پناه پس از دیدار با آیت‌الله شهرستانی برای بازدید از کارخانه های نوا بهداشت و لاله مهرگان به شهرک صنعتی شکوهیه رفت و با مدیران و کارکنان این کارخانه ها به صورت حضوری دیدار کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار