مسئول سازمان بسیج سازندگی قم گفت: با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی استان ۲۱ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث می شود.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 20 January 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ محمود داودآبادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث ۲۱ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان قم که با حضور مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، رییس شورای شهر، مدیرکل کمیته امداد و مدیر کل بنیاد مسکن استان قم در منطقه پردیسان برگزار شد، بیان کرد: سازمان برنامه‌ریزی قم اجرای این پروژه را به بسیج سازندگی استان واگذار کرده و برای عملیاتی شدن آن جلسات بین دستگاهی با کمیته امداد و بنیاد مسکن به صورت مستمر برگزار و سهم مشارکت هر دستگاه در اجرای این پروژه مشخص شد. 

وی با اشاره به اینکه در فاز اول اجرای این پروژه اعتبار ۲۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد، گفت: بسیج سازندگی استان قم علاوه بر اجرای پروژه، ۳۰ درصد از این اعتبار آن را نیز تقبل کرده است و کار در فاز نخست تا مرحله اسکلت بتنی پیش خواهد رفت و با مذاکراتی که در حال انجام است امیدواریم این کار را تا اتمام پروژه انجام دهیم.

جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم اظهار داشت: این ۲۱ واحد مسکونی در هفت قطعه زمین به صورت سه طبقه احداث خواهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار