تیم بسکتبال شیمیدر قم چهارمین پیروزی 100 تایی خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را مقابل آینده‌سازان تهران کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 20 January 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هفته دوم از دور برگشت خود را در حالی پشت‌سر گذاشت که نماینده بسکتبال قم در دیداری جذاب و تماشایی آینده‌سازان تهران را هم از پیش‌رو برداشت تا به یک برد ارزشمند دیگر دست یابد.

شاگردان مصطفی هاشمی در این مسابقه که در تالار آزادی به انجام رسید، همانند بازی با نیروی‌زمینی‌ مقابل آینده‌سازان نیز تیم برتر میدان بودند و در پایان با نتیجه 108 بر 71 حریف خود را مغلوب کردند تا به چهارمین پیروزی خود در لیگ امسال با بیش از 100 گل دست یافته و هشتمین پیروزی خود را در لیگ برتر کسب کنند.

در این دیدار که فرصت بسیار خوبی برای خودنمایی بازیکنان جوان و آینده‌دار شیمیدر در کنار با تجربه‌های این تیم بود، سه زمان 10 دقیقه‌ای اول، دوم و چهارم را از آن خود کردند و فقط در کوارتر سوم نتیجه به حریف دادند، اما در مجموع با اختلاف 38 امتیاز صاحب برتری شدند.

نکته جالب توجه این است که تیم بسکتبال شیمیدر قم در بازی نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال نیز در سالن آزادی توانسته بود تیم آینده‌سازان تهران را با حساب 107 بر 62 شکست دهد، شیمیدر قم در حال حاضر دو پیروزی بالای 100 گل مقابل نیروی زمینی و دو برد هم مقابل تیم آینده‌سازان تهران با بیش از 100 گل در کارنامه دارد.

* هفته نهم لیگ برتر بسکتبال

شیمیدر قم ۱۰۸

آینده سازان تهران ۷۱

 کوارتر اول: ۳۶ بر ۱۲ شیمیدر

 کوارتر دوم: ۱۸ بر ۱۴ شیمیدر

 کوارتر سوم: ۲۹ بر ۲۴ آینده‌سازان

 کوارتر چهارم: ۲۵ بر ۲۱ شیمیدر

* پیروزی‌های شیمیدر با بیش از 100 گل در لیگ امسال:

هفته اول: شیمیدر قم 109 - نیروی زمینی 69

هفته دوم: شیمیدر قم 107 - آینده‌سازان تهران 62

هفته هشتم: شیمیدر قم 106 - نیروی زمینی 66

هفته نهم: شیمیدر قم 108 - آینده‌سازان 71

تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب هشت پیروزی و یک باخت در گروه دوم فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ۱۷ امتیازی است و در مکان دوم جدول جای دارد، شاگردان مصطفی هاشمی در ادامه بازی‌های این فصل روز نهم بهمن ماه در هفته سوم دور برگشت با ذوب‌آهن اصفهان دیدار می‌کنند و روز دهم بهمن با تیم شهرداری بندرعباس در سالن آزادی تهران مسابقه می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار