تیم فوتبال افشید قم در نخستین گام از مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه به تساوی رسید.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 20 January 2021

به گزارش تابناک قم، تیمی که امسال نماینده فوتبال قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور است در نخستین گام از دوره جدید این بازی‌ها به خارج از شهر رفت و در میهمانی تیم فوتبال آب منطقه‌ای کرمانشاه یک امتیاز با ارزش کسب کرد.

این تیم با نام افشید قم و متشکل از استعدادها و نخبه‌های این رده سنی با کادر فنی بومی در لیگ دسته اول امسال به میدان رفته، تیمی که البته در چند سال قبل با نام صبای قم در بازی‌ها حضور داشت و حتی تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان ایران را هم دارد.

در مجموع از استان قم سه تیم امسال در لیگ‌های برتر و دسته اول رده‌های سنی پایه فوتبال باشگاه‌های کشور حاضر هستند که در رده‌های جوانان و امید نماینده‌های قم با حریفان حاضر در لیگ دسته اول رقابت می‌کنند و به دنبال سهمیه عود به لیگ برتر هستند اما در رده نوجوانان قم یک تیم لیگ برتری دارد.

تیم فوتبال جوانان افشید قم در نخستین گام برای حرکت در مسیر صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر آب منطقه‌ای کرمانشاه 90 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر داشت و در نهایت بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند، بازی با تساوی و تقسیم امتیازها تمام شد.

این شروع خوب در یک دیدار خارج از خانه، قمی‌ها را نسبت به آینده استعدادهای تیم افشید امیدوار کرد و نماینده فوتبال قم با انگیزه بالا در هفته دوم رقابت‌ها نخستین بازی خانگی را با امید به کسب اولین پیروزی در لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران برگزار خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار