دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری دو کارچاق کن در یک قرار صوری خبر داد و گفت: این متهمان با سوء استفاده از نام یک مسئول ارشد قضایی استان، مبلغ 800 میلیون تومان برای از بین بردن یک پرونده قضایی درخواست وجه کرده بودند.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 19 January 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن غریب به ادعای واهی این متهم مبنی بر ارتباط و نفوذ با مقامات ارشد تعزیرات و دادستانی استان قم اشاره کرد و افزود: متهم اصلی این پرونده با بیان اینکه قادر به مختومه کردن یک پرونده قاچاق کالاست، با سوء استفاده از نام یکی از مسئولان قضایی استان، درخواست وجه به مبلغ 800 میلیون تومان کرده بود.

دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه این متهمان هیچ گونه ارتباطی با کارمندان، قضات و مسؤولان دادگستری استان نداشتند، تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی و ورود و نظارت حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، در یک قرار صوری متهم و همدستانش در حین دریافت وجه دستگیر و بازداشت شدند.

غریب با تأکید بر اینکه دادستانی استان قم در مبارزه با عوامل فساد و کسانی که قصد تخریب چهره دستگاه قضایی را دارند، با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌کند، به شهروندان هشدار داد: در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و ادعای نفوذ و دریافت رشوه مراتب را سریعاً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار