معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از فعالیت 5500 شرکت دانش بنیان در کشور خبر داد و گفت: در خصوص حمایت از این شرکت ها اکوسیستم جدیدی در فضای کشور ایجاد شده و امیدواریم با حمایت همه به سرانجام برسد.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 19 January 2021

به گزارش تابناک قم، سورنا ستاری صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای شهرک صنعتی شکوهیه قم اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 5 هزار و 500 شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعال هستند که از 100 نوع حمایت بهره مند می شوند و این حمایت ها بستگی به نوع فعالیت این شرکت ها دارد.

وی تصریح کرد: در این خصوص اکوسیستم جدیدی در فضای کشور ایجاد شده که امیدواریم با حمایت همه پیگیری شده و به سرانجام برسد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اقدامات حوزه نانو تصریح کرد: نانو از علوم پیشرفته است و در بخشی از علوم رتبه های اول منطقه داریم مانند هوافضا، نانو سلول های بنیادی و بیوتکنولوژی.

وی با اشاره به اینکه در تولید محصولات نانو کار جدی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: میزان فروش محصولات نانو در داخل کشور 3 هزار میلیارد تومان است و برنامه گسترده ای برای صادرات محصولات نانو داریم و امیدواریم در افق 1404 به یک میلیارد دلار صادرات محصولات نانو دست یابیم.

بر اساس این گزارش ستاری امروز در سفر به قم از شرکت دانش بنیان تولیدی معصوم، شرکت دانش بنیان ابزار طب پویا و شرکت دانش بنیان صنایع شیمی گستر نیما بازدید می کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار