رئیس شورای اسلامی شهر قم، قم هراسی مجدّد برخی را ناشی از عناد آنان نسبت به قم و مردم قم دانست.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 18 January 2021

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی امروز و در یکصد و هفتاد و هفتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تسلیت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا و آرزوی قبولی عزاداری های عزاداران ایام فاطمیه اظهار کرد: باید از مردم شریف استان قم تقدیر و تشکر کرد؛ چراکه قم جزو اولین شهرها و استان هایی بود که وضعیت رنگ بندی کرونایی در آن از رنگ زرد به وضعیت آبی تبدیل شد.

وی افزود: متأسفانه باز هم در این روزها شاهد قم هراسی مُجدّد از سوی برخی افراد هستیم، در حالی که مشخص نیست چه عنادی با قم دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: آمارها نشان می دهد اکثر مردم قم همچنان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه دارند و پایبندند.

جلالی سپس تصریح کرد: مردم قم همواره نشان داده اند که در پایبندی به ارزش ها، پیشگام و سرآمد بوده اند و از این رو امیدواریم که تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم قم به جایی برسد که قم جزو نخستین استان های کشور باشد که محو کرونا در آن اتفاق بیفتد.

وی درباره لایحه اخذ مجوّز تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال 1400 نیز گفت: عدم تعیین سقف برای بخشی از این عوارض و بهای خدمات با نگاه آینده نگرانه صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان سخنان خود بر ضرورت تأمین پارکینگ لازم و کافی برای مردم در فضای شهری تأکید کرد و گفت: البته فضای مساجد و حسینیه ها مشمول عوارض حذف پارکینگ و نقل و انتقال آن به نام مسجد نمی شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار