شرکت توزیع نیروی برق قم در اطلاعیه‌ای خطاب به متولیان بخش کشاورزی و صنعت اعلام کرد: با توجه به افزایش مصرف گاز و کاهش سوخت نیروگاه‌ها، امروز دوشنبه ۲۹ دی‌ماه خاموشی اضطراری در استان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 18 January 2021

به گزارش تابناک قم،‌ در این اطلاعیه آمده است: خاموشی در بخش کشاورزی از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۶ ساعت و در بخش صنعتی از ساعت ۱۶ به مدت ۴ ساعت اعمال خواهد شد.

در این اطلاعیه افزوده شده است: از عموم مشترکین درخواست می‌گردد با نصب برنامه موبایلی «برق من» ضمن استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق از خاموشی‌های اضطراری و یا تعمیراتی محل مورد نظر خودآگاه شوند.

مردم استان قم، برای کسب آخرین خبرها و اطلاعیه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان قم می‌توانند در فضای مجازی به کانال این شرکت به نشانی prbarghqom@ مراجعه کنند.

بیش از ۹۰۰ حلقه چاه آب کشاورزی در استان قم فعال است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

در حال ‌حاضر بیش از ۵۷۰ هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ ۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار