امام جمعه قم:
امام جمعه در پیامی خطاب به مردم شریف استان قم، سوگواران فاطمی(س) مجاورین و زائرین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: عزاداران عزیز فاطمی(س) باید در موضوع برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) از توصیه های ستاد ملی کرونا که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده تبعیت کنند.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 17 January 2021

به گزارش تابناک قم، در پیام آیت الله سعیدی آمده است: در ایام سوگواری ام ابیهاء، نخستین شهیده راه ولایت و الگوی شیعیان، حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد هستیم که مردم مسلمان و خداجوی شهرکریمه اهل بیت(س) یکپارچه سوگوار همسر وفادار مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب هستند.

در این پیام تصریح شده است: بدون تردید سیره اهل بیت علیهم السلام و سفارش اولای ایشان، رعایت حقوق مردم در قالب واژه ارزشمند حق الناس بوده است و در این روزهای سخت که شاهد شیوع ویروس منحوس کرونا در سرتاسر جهان هستیم معنی و مفهوم این مقوله جلوه بیشتری پیدا می کند.

در این پیام تاکید شده است: بر همین مبناست که عزاداران عزیز فاطمی(س) می بایست در موضوع برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) از توصیه های ستاد ملی کرونا که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بوده تبعیت کرده و ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به نحوی نسبت به اقامه عزای حضرت فاطمه زهراء (س) اقدام کنند که آسیبی به سلامت مردم نرسد.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب به سهم خود شهادت بزرگ بانوی طاهره اسلام(س) را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر اروحنا فداه، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) و به همه دلداگان خط نورانی اهل بیت(ع) در جوار حضرت فاطمه معصومه (س) تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی قبولی عزاداری مردم شریف استان قم را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار