با کاهش ابتلا به ویروس کرونا و مصوبه جدید ستاد ملی کرونا، بوستان‌ها بازگشایی خواهند شد و در قم هم پس از ضدعفونی فضاهای بوستان‌ها و پاکسازی آنها، از ابتدای بهمن بوستان‌ها در اختیار مردم خواهد بود. مردم قبل از مراجعه به بوستان‌ها به محدودیت‌ ساعت ۲۱ توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ 16 January 2021

به گزارش تابناک قم، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، بوستان‌های سطح شهر از اول بهمن‌ماه بازگشایی خواهند شد.

پیام جوادیان با اشاره به تعطیلی بوستان‌های شهر به دلیل افزایش پیک شیوع کرونا در کشور و شهر قم، اظهار کرد: با کاهش ابتلا به این ویروس و مصوبه جدید ستاد ملی کرونا، بوستان‌ها بازگشایی خواهند شد و در قم هم پس از ضدعفونی فضاهای بوستان‌ها و پاکسازی آنها، از ابتدای بهمن بوستان‌ها در اختیار مردم خواهد بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: بازگشایی بوستان‌ها صرفا برای استفاده مردم خواهد بود و از تجمع و گردهمایی‌ها در بوستان‌ها جلوگیری می‌شود و مردم می‌توانند برای استفاده از فضای شاداب بوستان‌ها به این فضاها مراجعه کنند.

جوادیان با تاکید بر اینکه حضور مردم در بوستان‌ها باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد، افزود: سرویس‌های بهداشتی هم باز خواهد بود و نمازخانه‌ها هم تا یک ساعت قبل و پس از اذان ظهر و مغرب باز هستند.

وی اذعان کرد: مردم قبل از مراجعه به بوستان‌ها به محدودیت‌ ساعت ۲۱ توجه داشته باشند که بعد از این ساعت تجمع قانونی نبوده و باید بوستان را ترک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار