دو تن از داوران جوان فوتسال قم امروز مسابقه‌ای حساس از گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را قضاوت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 13 January 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های دور رفت از مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه 24 دی‌ماه در گروه‌های اول و دوم پیگیری می‌شود و علاوه بر تیم فردوس قم که در خانه خود میزبان است، دو داور قمی نیز بازی‌ها را قضاوت می‌کنند.

این هفته تیم فردوس قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان میزبان تیم شهروند ساری است، در حالی که دو تیم در گروه نخست مرحله مقدماتی بین 7 تیم گروه، رده‌های ششم و هفتم را در اختیار دارند و سه امتیاز این دیدار برای بهبود موقعیت آنها در جدول رده‌بندی اهمیت بسیار زیادی دارد.

تیم فردوس قم از پنج بازی قبل خود در این گروه دو تساوی، دو باخت و یک پیروزی در کارنامه دارد و در انتهای جدول رتبه ششم را در اختیار دارد، در حالی که حریف رده هفتمی آنها یعنی شهروند ساری نیز به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد و همین موضوع حساسیت بازی‌ آنها چند برابر کرده است.

این هفته دو تن از داوران فوتسال قم قاضی رقبای تیم فردوس هستند، در شرایطی که سه بازی از گروه نخست برگزار می‌شود یکی از آنها جدال تیم‌های کراپ الوند قزوین و مقاومت البرز است که آن را محمدجواد بابلی داور جوان فوتسال قم سوت خواهد زد، همچنین هادی فراهانی دیگر داور فوتسال قم به عنوان داور سوم این بازی را قضاوت خواهد کرد.

امسال 14 تیم در بازی‌های بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند و در دو گروه هفت تیمی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی رفته و بر سر کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار