مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: با راه اندازی فاز اول خط یک مترو، دو ایستگاه مسافرگیر خواهیم داشت و چهار ایستگاه عبوری نیز به ‌تدریج کامل می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 13 January 2021

به گزارش تابناک قم، منصور درویشی مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به شروع فرآیند تأمین برخی از تجهیزات مورد نیاز خط یک، اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز خط یک مترو، شامل ناوگان، بسته تأمین توان، سیگنالینگ، مخابرات، تهویه و اطفای حریق، کنترل، آسانسور و پله برقی و نیز تجهیزات و ماشین آلات دپو است.

وی با بیان اینکه به‌ منظور مدیریت هزینه و زمان، تأمین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی، در اولویت قرار گرفت، افزود: تهویه، از جمله تجهیزاتی است که به بحث ایمنی مرتبط بوده، بنابراین نسبت به تأمین آن اقدام لازم صورت گرفته و طبق برنامه زمان بندی قرارداد پیش رفته است.

درویشی افزود: در راه‌اندازی فاز اول خط یک، دو ایستگاه به عنوان ایستگاه مسافرگیر به طور کامل بر روی همشهریان عزیز باز می‌گردند و چهار ایستگاه دیگر عبوری خواهند بود که به ‌تدریج کامل شده و آماده خدمت رسانی به مردم شریف قم میشوند.

وی ادامه داد: آسانسور و پله برقی از جمله امکاناتی هستند که به منظور رفاه حال مسافرین، برای خدمات رسانی در ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده‌اند و به همین خاطر، در اولویت خرید قرار می‌گیرند، در آغاز، این تجهیزات برای دو ایستگاه ابتدایی و انتهایی، راه اندازی و سپس برای چهار ایستگاه عبوری دیگر، آسانسور و پله برقی مورد نیاز تأمین می شود که در حال تکمیل قرارداد با تأمین کننده هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار