شهردار قم ضمن اشاره به پرداخت نشدن سهم 200 میلیارد تومانی شهرداری از جرایم رانندگی اظهار کرد: شکایتی در این زمینه به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 12 January 2021

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان نژاد که امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر سخن می گفت با اشاره به سهم بیش از 200 میلیارد تومانی شهرداری قم از جرایم رانندگی در 5 سال گذشته تصریح کرد: تاکنون کمتر از 7 میلیارد تومان از این سهم پرداخت شده است.

وی افزود: این سهم قانونی شهرداری ها از جرایم رانندگی در نشست مجازی اخیر شهرداران کلانشهرها نیز مطرح و مقرّر شد دریافت این سهم در سال 1400 به شکل جدی پیش بینی و پیگیری شود.

شهردار قم ادامه داد: متأسفانه عدم پرداخت این سهم قانونی شهرداری از جرایم راهنمایی و رانندگی سبب شد تا شکایتی در همین موضوع به کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی ارجاع شود.

همچنین رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم نیز درباره این موضوع خاطر نشان کرد: سهم قانونی شهرداری ها از جرایم راهنمایی و رانندگی باید به شکل کامل پرداخت و هزینه کرد آن نیز به صورت شفاف گزارش شود.

روح الله امراللهی با انتقاد از خودسانسوری برخی مسؤولان درباره این موضوع گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم، این سهم قانونی در سه سال اخیر پرداخت نشده است.

وی اضافه کرد: این سهم شهرداری ها در حقیقت یکی از حقوق عامه مردم است که باید پیگیری و دنبال شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار