مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از برگزاری دوازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) به صورت مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 11 January 2021

به گزارش تابناک قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به اثربخشی این جشنواره ها و رویداد های فرهنگی در بهینه سازی مصرف آب اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها نباید از فرهنگ سازی مصرف بهینه آب غافل شد.

وی آشنا کردن دانش آموزان با اهمیت آب و روش های صحیح مصرف را در نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از آب جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب هر ساله با اجرای برنامه های نمایشی، آموزشی و ترویجی در مدارس در این مسیر گام بر می دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) را نیز در همین راستا دانست و ابراز داشت: این جشنواره با هدف انتقال مفاهیم زندگی ساز آب به دانش آموزان پایه اول ابتدایی که به عنوان نخستین واژه ای که خواندن و نوشتن آن را می آموزند در تمام مدارس ابتدایی استان برگزار می شود.

وی از برگزاری دوازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه خبر داد و گفت: این جشنواره امسال با هماهنگی های به عمل آمده با معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با توجه به شرایط متاثر از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

کربلایی با بیان اینکه جشنواره امسال با مشارکت فعال مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان در بستر پیام رسان های ایتا و شاد از 25 آذر تا دهم دی ماه برگزار شد، خاطرنشان کرد: حدود 600 اثر در قالب فیلم کوتاه، کلیپ، نقاشی کاردستی، آبخوانی، روزنامه دیواری و... به شرکت آب و فاضلاب ارسال شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این گونه برنامه های آموزشی و ترویجی منجر به تربیت نسلی صرفه جو شود که هر چه بیشتر قدر آب را بدانند از این نعمت بزرگ الهی به دست استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار