مدیرکل نوسازی مدارس استان قم گفت: تا پایان سال 6 فضای آموزشی در استان با 45 کلاس درس و 9 هزار مترمربع زیربنا افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 11 January 2021

به گزارش تابناک قم، محسن پورگلیان با اشاره به پروژه های عمرانی اداره کل نوسازی مدارس استان قم اظهار کرد: این اداره کل اکنون 31 پروژه عمرانی در دست ساخت شامل فضاهای آموزشی، پرورشی، کارگاهی و استخر دارد و اکنون 248 کلاس با زیربنای 63 هزار مترمربع در استان قم در حال ساخت است که خیرین در بخشی از ساخت این فضاهای آموزشی مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: امسال حدود 60 میلیارد تومان اعتبارات ملی و 12 میلیارد تومان اعتبارات استانی در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان قم برای اجرای پروژه‌های عمرانی قرار گرفت و طی چند سال اخیر سالیانه بین 50 تا 60 میلیارد تومان اعتبارات در اختیار این اداره کل برای اجرای پروژه‌های عمرانی بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم افزود: امسال تاکنون پنج فضای آموزشی جدید با 32 کلاس و زیربنای پنج هزار مترمربع در استان به بهره برداری رسید، تا پایان سال نیز 6 فضای آموزشی دیگر در استان قم با 45 کلاس و 9 هزار مترمربع زیربنا افتتاح می‌شود.

پورگلیان با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت مدارس در استان قم اظهار کرد: خیرین از ابتدای سال تاکنون 31 میلیارد تومان برای مدرسه سازی در استان قم کمک کردند و این مشارکت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: حدود دو دهه از تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز در استان قم می‌گذرد و خیرین در این مدت حدود 130 مدرسه در استان با زیربنای 100 هزار مترمربع ساختند و همچنین 300 هزار مترمربع زمین نیز توسط خیرین در دو دهه اخیر برای مدرسه سازی در قم اهدا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار