تیم فوتسال فردوس قم در ششمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سومین بازی خانگی این فصل را برابر تیم شهروند ساری انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 10 January 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های دور رفت مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 24 دی‌ماه به انجام می‌رسد و 12 تیم در 6 بازی از گروه‌های اول و دوم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، در شرایطی که فردوس قم این هفته سومین میزبانی فصل را تجربه می‌کند.

شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال فردوس قم که از پنج بازی این فصل یک برد، دو تساوی و دو باخت در کارنامه دارند، در دو هفته اخیر به حریفان خود نتیجه را واگذار کرده‌اند و شاید از نظر روحی در وضعیت مناسبی نباشند اما باید با تمام وجود برای ارتقاء جایگاه خود در جدول بجنگند در غیر این صورت ممکن است خطر سقوط را احساس کنند.

در واقع رقبای لیگ برتری نباید احساس کنند تیمی که ابتدای فصل آنها را غافلگیر می‌کرد، حالا به یک حریف ساده و آسان برای لیگ برتری‌ها تبدیل شده و می‌توان به راحتی از آن امتیاز گرفت، نماینده قم در مرحله مقدماتی 12 بازی پیش‌رو دارد اما در صورتی مدعی صعود است باید حداکثر امتیازات را کسب کند.

فردوس قم از 15 امتیازی که در پنج بازی قبل توزیع شده، تنها پنج امتیازی گرفته و باید حواس خود را بیش از پیش به دیدارهای پیش‌رو معطوف کند تا مبادا از دست رفتن امتیازات رتبه ششمی این تیم در جدول هفت تیمی گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تنزّل دهد.

نماینده فوتسال قم با اندوخته پنج امتیازی از پنج بازی قبل خود باید در هفته ششم از دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، روز چهارشنبه 24 دی‌ماه از ساعت 15:30 در سالن دو هزار نفری مجموعه‌ ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم فوتسال شهروند ساری برود در حالی که تیم میهمان با سه امتیاز در انتهای جدول گروه نخست جای دارد و حریف خطرناکی برای فردوس به شمار می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار