بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: کلید پیروزی در بازی شیمیدر با مهرام دست تیمی است که دقایق بیشتری از بازی تمرکز داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 10 January 2021

به گزارش تابناک قم، وحید حاجیان یکی از  چهره‌های تاثیرگذار و کلیدی تیم شیمیدر قم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ایران به شمار می‌رود، بازیکنی که با پیراهن شماره 6 این تیم در لیگ به میدان می‌رود و در بازی‌های سپری شده از فصل جاری نمایش قابل قبولی در تیمش ارائه کرده، به ویژه دیدار حساس و تعیین کننده هفته سوم با ذوب‌آهن اصفهان که امتیاز آورترین و بهترین بازیکن میدان هم لقب گرفت.

حاجیان که از بازیکنان با سابقه شیمیدر به شمار می‌رود و در تیم‌های مختلف لیگ بازی کرده راجع به بازی حساس شیمیدر قم با مهرام در هفته هفتم لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایط من برای این مسابقه خوب است، از نظر بدنی خیلی آماده‌ام، تمرینات تیم هم که طبق برنامه در حال برگزاری است و تیم برای بازی روز سه‌شنبه با مهرام در وضعیت ایده‌آل قرار دارد.

وی افزود: بازی شیمیدر با مهرام یقینا جذابیت‌های خیلی زیادی خواهد داشت، حتی می‌تواند خیلی جذاب‌تر از بازی با ذوب‌آهن باشد، بازی آخر دور رفت است و هر دو تیم بدون باخت در جدول حضور دارند و هدف ما این است که روند شکست‌ناپذیری خود را همچنان در لیگ برتر ادامه دهیم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم اضافه کرد: همانطور که آنها تیم و نفرات خیلی خوبی دارند، مهرامی‌ها هم می‌دانند که شیمیدر یک تیم بسیار آماده است، بنابراین رقابت سختی در پیش است و به نظر من کلید پیروزی در این بازی دست تیمی است که دقایق بیشتری از بازی تمرکز داشته باشد، در مجموع امیدوارم بازی را ببریم و دور رفت را با صدرنشینی تمام کنیم.

نماینده بسکتبال استان قم در هفته‌های اول تا ششم از دور رفت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به ترتیب تیم‌های نیروی زمینی تهران، آینده‌سازان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بندرعباس، کوچین آمل (جوانان 2020) و صنعت مس کرمان را شکست داده و صدرنشین گروه دوم است.

لازم به ذکر است: تیم‌های شیمیدر قم و مهرام تهران عصر سه‌شنبه 23 دی در سالن آزادی آخرین بازی دور رفت لیگ برتر بسکتبال در گروه دوم را برگزار می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار