کد خبر: ۹۳۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷ 10 January 2021

هر انسان عاقلی، رفتار خود را به میزان منافع و هزینه‌های که برای او خواهد داشت تنظیم می‌کند.

به طبع مدیران و رجال سیاسی به واسطه حساسیت شغلی خود، در محاسبه هزینه‌ها و منافع رفتار و گفتارشان دقتی بیشتر، از مردم عادی دارند.

منطقی است که آن‌ها به دقت محاسبه می‌کنند چه رفتار و گفتاری برای آن‌ها کمترین هزینه و بیشترین منفعت را دارد، سپس اقدام می‌نمایند.

آقای سقاییان‌نژاد شهردار منتخب شورای انقلابی شهر قم هم از این امر مستثنی نیست، او نیز حتما هزینه‌های رفتار و گفتارش را در شهر خاصی مثل قم به خوبی می‌سنجد و سپس آنچه هزینه کمتر و منفعت بیشتری دارد را برمی‌گزیند.

در خبر‌ها مشاهده کردیم، ایشان در اواخر هفته گذشته در جلسه افتتاح سرای مرحوم هاشمی‌رفسنجانی، که احتمالا قرار است تبدیل به پاتوقی برای جریان بدنام حوزه در قم شود، حضور یافتند.

او با این عمل خود یک بار دیگر نشان داد برای رفتار‌های متضادش با انقلاب و حوزه‌های علمیه قم، هزینه چندانی پرداخت نمی‌کند.

قابل ذکر است شهردار قم، چندی پیش نیز در پیامی مضحک، درگذشت مرحوم شجریان را تسلیت گفتند.

اما سوال جدی این است که؛ چرا این رفتار‌ها و گفتار‌های شهردار قم، که خلاف نظر حوزه و مردم انقلابی این شهر است، برای او هزینه‌ای ندارد؟

جواب را باید در شورای شهر جست.
شهردار طبق قانون، منتخب شورای شهر است و باید در قبال عملکردش به این شورا پاسخگو باشد و این شورای شهر است که نباید اجازه بدهد شهردار منتخبش، خلاف مصلحت شهر و انقلاب اسلامی عمل کند.

شهردار قم در این ایام نشان داده‌است، با کوچک‌ترین فرصتی، از دایره حق خارج می‌شود و متاسفانه هنوز به حد و اندازه خود، در شهر بزرگی مثل قم به درستی واقف نیست.

اما گویا شورای شهر قم که منتخب اکثریت نیرو‌های انقلابی و مومنین این شهر است نیز، به اندازه کافی برای این مسائل مهم دغدغه ندارد و ارزش فرصت خدمت به شهر کریمه اهل‌بیت را به خوبی نمی‌داند.

هرچند عمر این شورای شهر رو به خزان است، اما همچنان ما با حمایت خود از این عزیزان که به آن‌ها رای داده‌ایم، امیدوارانه مطالبه می‌کنیم که به وظایف قانونی و انقلابی خود عمل کنند و شهردارشان را توجیه نمایند و به او تفهیم کنند اینجا قم است و او شهرداری بیش نیست و بس...

و همچنین به اعضای محترم شورای شهر قم توصیه می‌کنیم، حق و قدر اعتماد و اطمینان نیرو‌های انقلابی و حوزه‌های علمیه به خود را بدانند و در این ایام باقی مانده به وظایف خود بهتر عمل کنند.

زگیتی دو کس را سپاس
یکی حق‌شناس و یکی حَدشناس

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار