با حکم دکترعلی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، احمد محمودنژاد به عنوان مشاور جوان در حوزه تبیین مبانی گام دوم انقلاب اسلامی منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 09 January 2021

به گزارش تابناک قم، در حکم انتصاب دکتر علی نیکزاد خطاب به احمد محمود نژاد آمده است: نظر به تجارب ارزشمند شما، بدینوسیله جنابعالی را برای مدت یک سال به عنوان مشاور جوان خود در حوزه تبیین مبانی گام دوم انقلاب اسلامی منصوب می‌نمایم.

در این حکم افزوده شده است: رجاء واثق دارم جنابعالی با شناختی که از صاحب نظران، اندیشمندان و جامعه نخبگانی کشور دارید بتوانید با تامین محتواهای تخصصی برای جلسات، تهیه و تنظیم و بررسی مطالب مورد نیاز برای طرح در جلسات اندیشه‌ای و نخبگانی نایب رئیس در زمینه مبانی گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین سایر نشست‌های نخبگان و فرهیختگان مورد انتظار است.

در ادامه این حکم تصریح شده است: امیددارم با استعانت از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و جامعه نخبگانی در انجام مسؤولیت خود موفق باشید.

محمودنژاد در خصوص برنامه‌های خود در حوزه تبیین مبانی گام دوم انقلاب اسلامی به خبرنگار فارس گفت: تلاش خواهیم کرد در راستای عملی شدن منویات امام خامنه ای گام بر داشته  تا در نخستین مرحله شاخه اقتصادی گام دوم انقلاب که به معیشت مردم مرتبط است کارگروه‌هایی در هر استان راه اندازی کنیم.

وی افزود: نخستین کارگروه دراستان قم با دعوت از رئیس اتاق اصناف، رئیس اماکن، رئیس بسیج اصناف، اعضا و مشاورین مجمع نمایندگان قم و جمعی از نخبگان حوزوی، دانشگاهی و همچنین فعالان اقتصادی برگزار شد.

مشاور جوان نایب رئیس مجلس هدف از تشکیل کارگروه‌های استانی را حمایت از سرمایه گذاران و حذف واسطه‌های غیرمنصف و حمایت از واسطه های منصف و عادل عنوان کرد و گفت: در این کارگروه‌ها تلاش خواهیم کرد منابع اصلی خرید ارزاق را به مردم و همچنین به تامین کنندگان کالاها معرفی کنیم تا کالاها با کمترین قیمت به دست مردم رسیده و دیگر شاهد نوسانات بالای قیمت به ویژه در کالاهای اساسی نباشیم.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد شبکه توزیع درکشور و مردمی کردن اقتصاد گفت: با اجرای این طرح از یک سو به معیشت مردم کمک کرده و از سوی دیگر از سرمایه داران به صورت منطقی حمایت لازم صورت گرفته است.

محمودنژاد یادآور شد: امیدواریم با حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب در اجرای گام دوم انقلاب، در مسیر عمران، پیشرفت و آبادانی کشور گام برداریم.

بر اساس این گزارش از جمله سوابق اجرایی محمود نژاد می توان به موسس اتوماسیون اداری اصناف، مدیرعامل شرکت توسعه عمران رایحه، مدیرعامل شرکت بازرگانی توسعه صادرات رایحه، مدیرعامل شرکت معماری عدن سرا و عضو هیئت رئیسه و رئیس  کمیسیون آموزش اتاق اصناف اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار