بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم با کسب هفتمین پیروزی خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به قهرمانی این رقابت‌ها نزدیک و نزدیک‌تر شدند.
کد خبر: ۹۳۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 09 January 2021

به گزارش تابناک قم، با کسب هفتمین پیروزی که در هشتمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور برای بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم رقم خورد، حالا این تیم به یک قدمی کسب عنوان قهرمانی رسیده تا قم را نخستین بار در لیگ برتر به این دستاورد بزرگ برساند.

در هشتمین هفته مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تیم رعد پدافند هوایی قم در خارج از خانه به مصاف تیم شهرداری شهر بابک تیم سوم جدول رده‌بندی رفت و در حالی که شروع بازی برای این تیم بسیار سخت و نفس‌گیر بود و حتی دو بر صفر از میزبان خود عقب افتاد اما بازی را جبران و به نفع خود تمام کرد.

با توجه به تدابیر محمدرضا مطیع سرمربی تیم رعد پدافند هوایی قم، این تیم در حالی که در دو بازی یک نفره شکست خورده بود و دو بر صفر عقب بود، توانست به بازی برگشته و با نتیجه ۳ بر ۲ حریف مدعی را شکست دهد، بدین‌ترتیب برای رسیدن به مقام قهرمانی فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور برای رعد قم یک گام کوچک دیگر باقی مانده می‌ماند.

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم از 8 مسابقه این فصل موفق به کسب 7 پیروزی شده‌اند و حالا با اقتدار صدرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هستند، تیمی که تنها شکست خود را در هفته نخست دور برگشت در میهمانی تیم دانشگاه یزد پذیرا شد و یک بازی خانگی و یک مسابقه خارج از خانه دیگر تا پایان فصل پیش‌رو دارد.

شاگردان محمدرضا مطیع در هفته نهم باید در میهمانی تیم خاتم اردکان، تیم رده دوم جدول رده‌بندی یک بازی سخت و نفس‌گیر دیگر برگزار کنند و سرانجام در هفته پایانی این مسابقات در تالار بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمندموحد میزبان تیم انتهای جدولی ذوب‌روی صبای زنجان باشند و جشن قهرمانی بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار