معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از امدادرسانی نیروهای امداد و نجات هلال احمر قم به 13 حادثه دیده تصادفات جاده ای در دو روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 07 January 2021

به گزارش تابناک قم، هادی سلیمی اظهار کرد: با اعلام دو حادثه به مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان قم مبنی بر برخورد سمند تاکسی با کامیون در ساعت یک و 6 دقیقه و همچنین برخورد سمند با خودروی نیسان در ساعت 3 و 2 دقیقه بامداد تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر استان از پایگاه معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان قم پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی اولیه صحنه، امدادرسانی و رهاسازی مصدومین را آغاز کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در برخورد سمند تاکسی با کامیون که در کیلومتر 48 جاده قدیم قم -تهران به وقوع پیوست به 2 حادثه دیده و در حادثه برخورد خودرو سمند با خودرو نیسان در کیلومتر 25 اتوبان تهران - قم به 5 حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی در ادامه از دو حادثه دیگر در روز گذشته خبر داد و گفت: در ساعت 17 و 46 دقیقه حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در کیلومتر 64  اتوبان تهران - قم و همچنین برخورد تریلی با کامیونت ایسوزو در کیلومتر 32 جاده قدیم قم - تهران در ساعت 23 و 50 دقیقه به مرکز EOC هلال‌احمر استان گزارش شد که بلافاصله امدادگران و نجاتگران دو پایگاه ایرانی و معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

سلیمی افزود: امدادگران و نجاتگران در این دو حادثه پس از عملیات رهاسازی به 6 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار