تیم فوتبال سوهان قم در نخستین مسابقه خود از مرحله گروهی فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر شهرداری فریدون‌کنار نتیجه را واگذار کرد.
کد خبر: ۹۳۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 07 January 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با رقابت تیم‌ها در پنج گروه 13 تیمی در حالی آغاز شد که تیم فوتبال سوهان محمد قم در نخستین مسابقه خود میهمان تیم شهرداری فریدون‌کنار بود و با نتیجه 2 بر 1 تن به شکست داد.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا در حالی این بازی را باختند که زمین تیم میزبان به دلیل بارندگی شدید بسیار ناهموار بود و کیفیت و شرایط مسابقه را نداشت اما در هر حال بازی برگزار شد و در حالی که میزبان در همان دقایق ابتدایی دو بار دروازه سوهان را باز کرد، علیرضا خدابنده‌لو نیز تک گل تیم سوهان را به ثمر رساند، ضمن اینکه تیم سوهان قم توسط علی استواری یک ضربه پنالتی را هدر داد.

بدین‌ترتیب نماینده قم بازی‌های خود در گروه دوم از فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را با باخت آغاز کرد و باید از هم اکنون برای مسابقه هفته دوم که نخستین بازی خانگی این تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در مقابل تیم فوتبال سولدوز شهر نقده است آماده شود.

نتایج بازی‌های گروه دوم:

سفیر نوین آبیک قزوین 1 – 1 شهرداری رامسر

شهید اورکی اسلامشهر 1 – 1 شاهین تهران

کیاپارس تهران 3 – صفر مینو خرم‌دره

ستارگان مردان پاشا صفر – صفر سردار جنگل صومعه‌سرا

شهروند فریدون‌کنار 2 – 1 سوهان محمد قم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار