استاندار قم از تداوم حمایت و پشتیبانی از خانواده مبتلایان و جانباختگان از کرونا با برنامه ریزی کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 03 January 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خیّرین استان با تسلیت سالروز شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، چهلمین روز شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده و همچنین ارتحال آیت الله مصباح یزدی به مراسم تجلیل از خیّرین استان بویژه خیّرین سلامت اشاره و بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا در استان قم و در کنار تمام تدبیرها و برنامه ریزی ها تلاش شد تا از انگیزه خیرخواهانه خیّرین هم در راستای کمک به سلامت عمومی مردم استفاده شود.

وی افزود: بر این اساس، انگیزه خیرخواهی و خیراندیشی خیّرین استان سبب شد تا ضمن هماهنگی های معمول در این حوزه، کمیته هایی نیز در این موضوع شکل گرفته و تقسیم کاری بین این عزیزان صورت گیرد.

استاندار قم ادامه داد: هدف این عرصه آن بود که تمام کمک های مؤمنانه و خیرخواهانه در مسیر درست خود در استان جذب و هدایت شود.

سرمست اضافه کرد: در این تقسیم کار، مجمع خیرین سلامت پشتیبانی تجهیزات و بیمارستان ها را برعهده گرفت و قرارگاه مردمی و کریمه اهل بیت (س) نیز به پشتیبانی حمایتی معیشتی روی آورد.

وی گفت: همچنین کارگروهی از سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی، اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی ها را دنبال کردند و البته صنعتگران و اتاق بازرگانی نیز اقداماتی در زمینه تأمین اقلام و بسته های معیشتی به انجام رساند.

استاندار قم در ادامه به اقدامات کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری اشاره و بیان کرد: حمایت از خانواده جانباختگان و افراد مبتلا به کرونا نیز در این کارگروه پیگیری و دنبال شده است.

سرمست گفت: البته شناسایی جامعه هدف در محله های استان نیز از دیگر اقداماتی بود که با برنامه ریزی محقق شد تا پشتیبانی از اقشار آسیب پذیر در مناسبت های مختلف تداوم داشته باشد و از انگیزه های خیرخواهانه در این زمینه به شکل حداکثری استفاده شود.

وی ضمن تشکر مجدد از خیّرین استان برای همه همراهی ها با مدیریت استان بیان کرد: امید است این هم افزایی ها استمرار داشته باشد و خیّران استان مانند همیشه در صحنه خدمت به مردم حضور داشته باشند.

استاندار قم در پایان به امدادها و پشتیبانی های جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان این جمعیت در مبارزه با کرونا توجه داد و بیان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک جمعیت داوطلبانه و مردمی و البته یک سازمان فراگیر در استان قم فعال بوده و چه در بلایای طبیعی و چه در بحران های دیگر، یاور، همراه و پشتیبان مدیریت استان نشان داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار